اقدام وزیر صمت در انتصاب وزیر اسبق بازنشسته، انحراف از قانون و تخلف آشکار است

رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی، گفت: اقدام وزیر صمت در انتصاب وزیر اسبق بازنشسته، انحراف از قانون منع بکارگیری بازنشستگان و یک تخلف آشکار است.

اقدام وزیر صمت در انتصاب وزیر اسبق بازنشسته، انحراف از قانون و تخلف آشکار است

سیدفرید موسوی توئیت کرد:

اقدام وزیر صمت در انتصاب وزیر اسبق بازنشسته، انحراف از قانون منع بکارگیری بازنشستگان و یک تخلف آشکار است. بهتر است قبل از ورود مجلس و سازمان بازرسی، این حکم توسط خود ایشان لغو شود.

اقدام وزیر صمت در انتصاب وزیر اسبق بازنشسته، انحراف از قانون و تخلف آشکار است

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • رضا موتوری
    0

    در سریال شاه دوست وقتی میخواستند همکاران سابق خود را یه طریقی به کار دعوت کنند یک رزومه کاری پر طمطراقی ضمیمه درخواست میکردند و بیسواد بالادستی که با کار بیگانه بود هم موافقت میکرد و حالا دوستان نعمت زاده است که از کسی دعوت به کار میکنند در شرایط پارس جنوبی که در کهولت سن قرار دارد .پیران این چنین کی به قواعد طبیعت سر خم میکنند معلوم نیست و فقط تک تک ساعت گوید شبهای این گروه هزار شب است.

  • سفیر
    0

    آقای موسوی تاریخ نامه انتصاب آقای نعمت زاده مربوط به اردیبهشت 98 است یعنی قریب یک سال پیش ساعت خواب برادر!!!!!!! مجلسی ها همشون همینجوری همیشه خوابن!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    کدو کارشون قانونی بوده که این یکی باشه اینقدر اتو تو دزدی ودور زدن قانون از هم دیگه دارن که اشکارا به همدیگه نون به قرض میدن کرونا مردم رو از شر اینا خلاص کنه

  • احمد اکبری
    0

    مثل اینکه دختر ایشان مفسد اقتصادیه حتما برای دلجویی از خانواده چنین انتخابی شده اقای وزیر وقاحت داره

  • حسینیان
    0

    اقا مگر این کشور قانون نداره جناب نعمت زاده باز امده پولا رو برای خودش ببره این چه وضعیه .کسی نیست به دفتر حضرت اقا امام خامنه ای بگه و زنگ بزنه یعنی یک جوان تحصیل کرده نمیتونه کار این پیرمردرا انجام بده ه اقا وزیر اوضاع را بهانه نکنید . چه خبره تو مملکت چرا اوضاع را بهم میریزید.جناب نعمت زاده فقط برای دخل وجمع کردن ثروت برای خودش و اطرافیانش امده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها