دانشگاه علوم پزشکی قم نیازمند ۲۵ هزار ماسک است

معاون استاندار قم با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان نیازمند ۲۵ هزار ماسک است، گفت: ماسک قیمت مصوب به صورت ملی دارد و باید براساس این قیمت مصوب در استان عرضه شود.

دانشگاه علوم پزشکی قم نیازمند ۲۵ هزار ماسک است

مهرداد غضنفری معاون استاندار قم در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ماسک قیمت مصوبی به صورت ملی دارد و باید براساس این قیمت مصوب در استان عرضه شود، نباید اجازه سوء استفاده در این زمینه بدهیم.

وی با بیان اینکه از نظر موجودی کالاهای اساسی در استان قم مشکلی نداریم، افزود: از زمان شیوع کرونا در قم تلاش شبانه روزی برای تامین و توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در استان صورت گرفت و دستگاه‌های مختلف قم در این زمینه تلاش کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم در ماه رمضان صورت بگیرد، افزود: دستگاه‌های استان قم در برابر گران فروشی واحدهای صنفی منفعل نباشند و مردم مقابله با گران فروشان را خواستار هستند.

غضنفری با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان نیازمند 25 هزار ماسک است، بیان کرد: مبنای توزیع ماسک در قم نیاز سنجی است، پس از تامین نیازهای بخش بهداشت و درمان، بقیه ماسک‌ها براساس اولویت باید در اختیار بخش‌های دیگر قرار بگیرد و نیازسنجی در این خصوص انجام شود.

وی‌ افزود: دستگاه‌های استان برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین اقلام پرمصرف در قم داشته باشند و پیش از وقوع هر گونه مشکلی در تامین این اقلام پیشنهاد‌های لازم را ارائه بدهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با بیان اینکه باید سهم استان از واردات عدس به کشور جذب شود، تصریح کرد: این موضوع مورد تاکید باشد تا کمبودی در زمینه عدس در قم نداشته باشیم که موضوع کاهش قیمت عدس خواسته مردم استان است.

غضنفری خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش قیمت مرغ و به تبع آن کم شدن جوجه ریزی باید مراقبت کنیم تا به بهانه کاهش جوجه ریزی، افزایش قیمت مرغ را در استان شاهد نباشیم.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها