مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:

۱۵۰۰ واحد مسکن مهر استان قم به بهره‌برداری رسید

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم بهره‌برداری هزار و ۵۰۵ واحد در پنج ماه نخست امسال را مدنظر قرارداد و گفت: ۵۰۵ واحد مسکن مهر در شهرک پردیسان افتتاح‌ شده است که در مراسمی با حضور مسئولان به متقاضیان تحویل داده شد.

۱۵۰۰ واحد مسکن مهر استان قم به بهره‌برداری رسید

حسن صبری با اشاره به اینکه 44 هزار واحد مسکن مهر تکمیل‌شده است اظهار داشت: 46 هزار واحد، تعهد استان قم در زمینه مسکن مهر بوده است که از این تعداد 44 هزار واحد تکمیل‌ شده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته شده است.

وی بهره‌برداری هزار و 505 واحد در پنج ماه نخست امسال را مدنظر قرارداد و افزود: 505 واحد مسکن مهر در شهرک پردیسان افتتاح‌ شده است که در مراسمی با حضور مسئولان به متقاضیان تحویل داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در پنج ماه نخست سال جاری علاوه بر این 505 واحد یک هزار واحد دیگر نیز افتتاح‌ شده بود، عنوان کرد: 650 میلیون ریال برای هر واحد مسکن مهر هزینه شده است که میزان هزینه شده برای هزار و 505 واحد 978 میلیارد و 250 میلیون ریال است.

وی برخی مشکلات مسکن مهر مدنظر قرارداد و خاطرنشان کرد: 750 واحد مسکن مهر نیز به دلیل برخی مشکلات در محاکم قضایی پرونده دارند که به‌زودی برای آنان تعیین و تکلیف خواهند شد.

صبوری بیان کرد: 524 واحد دیگر در شهر پردیسان باقی‌ مانده است که امیدواریم سه ظرف سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها