دستگیری قاچاقچیان البسه، کولرگازی و سیگار در استان کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از دستگیری قاچاقچی البسه خارجی در استان خبر داد و گفت: ۷ کارتن کابشن، ۲ کارتن پیراهن و یک کارتن تک پوش مردانه خارجی از وی کشف و ضبط شد.

دستگیری قاچاقچیان البسه، کولرگازی و سیگار در استان کرمانشاه

داریوش جودکی از دستگیری یک قاچاقچی البسه خارجی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: از این قاچاقچی هفت کارتن کاپشن مردانه، دو کارتن پیراهن مردانه و یک کارتن تک پوش مردانه همگی خارجی کشف و ضبط شد.

وی افزود: پس از اقدام فوق پرونده این قاچاقچی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گیلانغرب جهت رسیدگی و صدور رای ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان گیلانغرب با عنایت به اظهارات و دفاعیات غیر موثر و موجه مالک کالا، علاوه بر ضبط کالای مکشوفه وی را به مبلغ ۱۵ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

دستگیری قاچاقچی ۴۶۰۰ نخ انواع سیگارت

وی در ادامه از دستگیری یک قاچاقچی سیگار نیز خبر داد و تصریح کرد: شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کنگاور این قاچاقچی را به اتهام قاچاق ۴۶۰۰ نخ انواع سیگارت پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط کالا ی توقیفی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۴۶ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

دستگیری قاچاقچی کولر گازی در کنگاور

جودکی همچنین از دستگیری قاچاقچی کولر گازی در کنگاور خبر داد و گفت: این قاچاقچی در دو راهی نهاوند دستگیر شد.

وی ادامه داد: این قاچاقچی توسط شعبه یک مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه شهید زنگنه به اتهام قاچاق سه دستگاه کولر گازی علاوه بر ضبط کالا ی توقیفی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۲۷ میلیون ۱۹ هزار و ۲۰۶ ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها