۲۱ درصد جرایم در استان زنجان مربوط نزاع و درگیری است

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۲۱ درصد جرایم در استان زنجان مربوط نزاع و درگیری است.

۲۱ درصد جرایم در استان زنجان مربوط نزاع و درگیری است

سردار علی آزادی به نزاع و درگیری در استان زنجان طی چهار ماهه سالجاری اشاره کرد و افزود: طی این بازه زمانی پنج هزار و ۳۱۶ مورد نزاع و درگیری در استان زنجان رخ داده که بیشتر این نزاع ها فردی بوده و دسته جمعی انگشت شمار بوده است.

وی اظهار کرد: در استان زنجان ۲۶ درصد از نزاع و درگیری ها مرتبط با جرایم اخلاقی، ۱۱ درصد مرتبط با تصادفات، هشت درصد سرقت، شش درصد مواد مخدر و پنج درصد اقتصادی و سایر بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: خوشبختانه نزاع و در گیری فردی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش و نزاع جمعی ۷۶ درصد کاهش داشته است.

آزادی تاکید کرد: متاسفانه بیشتر نزاع و درگیری ها در استان زنجان منجر به فوت می شود و در مجموع بیش از ۲۱ درصد جرایم در استان زنجان نزاع و درگیری است.

وی افزود: ایجادآرامش و امنیت در جامعه از اهداف مهم پلیس است و امروز ناجا با اقتدار تر از دیروز بر ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی توجه دارد و نیروی انتظامی زنجان در حوزه پیشگیری، کشفیات، جرایم خشن، کاهش تصادفات رانندگی، اعمال قانون، مبارزه با مواد مخدر و باندهای قاچاق و سرقت ها، خوب عمل کرده که این نشان از اقتدار و توانمندی بالای پلیس است.

فرمانده انتظامی استان زنجان ابراز کرد: افراد مذهبی کمتر به سمت خلاف می روند ودر این راستا باید برنامه های مذهبی در جامعه باید ترویج و تقویت شود.

آزادی تصریح کرد:مقابله و مبارزه با اراذل و اوباش، هنجارشکنان اجتماعی و اخلاقی، قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان و پاکسازی مناطق آسیب پذیراز برنامه‌های مهم نیروی انتظامی استان زنجان است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها