تعداد مبتلایان کرونا در بوشهر به ۱۴۱ نفر رسید/ ثبت ۹ مورد جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به ثبت ۹ مورد ابتلای جدید به کرونا گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا امروز ۱۴۱ نفر شامل ۷۹ مرد و ۶۲ زن است.

تعداد مبتلایان کرونا در بوشهر به ۱۴۱ نفر رسید/ ثبت ۹ مورد جدید

سعید کشمیری ظهر چهارشنبه اظهار داشت: از ۹ بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، پنج بیمار ساکن شهرستان دشتستان، دو بیمار ساکن شهرستان بوشهر، یک بیمار ساکن شهرستان گناوه و یک بیمار ساکن شهرستان جم هستند.

وی تصریح کرد: بیماران ساکن شهرستان دشتستان همگی باهم فامیل هستند و در مراسم ختم شرکت و یکدیگر را ملاقات کرده‌اند که در این مراسم یک نفر فامیل از تهران حضور داشته است که چهار نفر آن‌ها پس از ترخیص در منزل تحت مراقبت قرار دارند و یک نفر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارد.

کشمیری افزود: موارد جدید شهرستان بوشهر زن و شوهر هستند و در شهرستان دشتستان با مورد مثبت در یک‌جا مهمان بوده‌اند که هر دو پس از ترخیص در منزل تحت مراقبت قرار دارند.

وی بیان کرد: دو بیمار جدید دیگر نیز یکی از آن‌ها آقایی ۴۲ ساله ساکن شهرستان جم و دیگری آقایی ۳۷ ساله ساکن شهرستان گناوه هستند که بیمار گناوه‌ای از فامیل‌های فردی است که قبلاً نمونه آزمایش وی مثبت اعلام شده و هر دو پس از ترخیص در منزل تحت مراقبت قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه تا امروز ۶۲ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۴۱ نفر) تاکنون ۱۱۷ نفر شامل ۷۰ مرد و ۴۷ زن با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت هستند.

وی تأکید کرد: ۱۶ نفر شامل ۱۰ زن و شش مرد دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها