گریه وزیر بهداشت تونس در کنفرانس خبری درباره کرونا:در خانه بمانید تاکشور زنده بماند

«عبداللطیف المکی» وزیر بهداشت تونس که روز سه شنبه یک کنفرانس خبری درباره ویروس کرونا سخن می گفت، نتوانست خودش را کنترل کند و در حالی که گریه می کرد از شهروندان این کشور خواست در خانه هایشان بمانند.

گریه وزیر بهداشت تونس در کنفرانس خبری درباره کرونا:در خانه بمانید تاکشور زنده بماند

المکی که به همراه وزیر کشور تونس در یک کنفرانس خبری مشترک درباره ویروس کرونا سخن می گفتند، در حالی که گریه می کرد خطاب به شهروندان این کشور گفت: در خانه بمانید تا وطن زنده بماند.

وی که به شدت تحت احساساتی شده بود، افزود: این یک قضیه مرتبط با امنیت ملی است. همه وزارتخانه ها با عشق برای مردم کار می کنند. اما همه باید رعایت کنند. نگذارید گروه کوچکی تلاش مردم و نهادهایش را برباد دهد.

او ادامه داد: اینها اشک قدرت است نه ضعف…تا آخرین رمق تلاش خواهیم کرد.

وزیر بهداشت تونس با اشاره به اینکه وضعیت کشور با آغاز قرنطینه عمومی بهتر شد، خاطرنشان کرد: با این حال و تنها پس از چند روز، آگاهی شهروندان به شدت کاهش یافت و آنها در بیشتر مناطق به محدودیت ها بی تفاوت شده اند.

این مقام تونسی در ادامه با بیان اینکه وزارت بهداشت به شدت نگران احتمال از دست رفتن نتایج به دست آمده در روزهای گذشته است، ابراز کرد: دلیل اصلی وخامت اوضاع بهداشتی در کشور و افزایش موارد مبتلا به ویروس، پنهان کاری شهروندان درباره ابتلا به ویروس و مخالفت با انتقال به بیمارستان ها است.

وی در پایان تاکید کرد: به شما نگفتیم بمیرید تا وطن زنده بماند بلکه می گوییم در خانه بمانید تا وطن زنده بماند.

منبع: شفقنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    خوشا به غیرتت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها