۲۹ نفر با ۵ حادثه تصادف در مازندران مصدوم شدند

پنج حادثه تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در مازندران ۲۹ نفر را روانه بیمارستان کرد.

۲۹ نفر با ۵ حادثه تصادف در مازندران مصدوم شدند

به گزارش خبر فوری به نقل از مهر، در ۲۴ ساعت گذشته، پنج حادثه ویژه تصادف در قسمتهای مختلف استان مازندران ۲۹ مصدوم برجای ماندکه توسط تیمهای اورژانس مازندران به بیمارستانها منتقل شدند.

زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حادثه اول که در محمود آباد بین خودروهای ۴۰۵ و mvm رخ داد، پنج مصدوم برجای ماند اظهار داشت: حادثه دوم در مرزن آباد جاده کجور بین سمند و پژو، هفت مصدوم برجای گذاشت که توسط تیمهای اورژانس مرزن آباد و مجلار و هلال احمر کجور به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند.

همچنین در حادثه سوم، در منطقه گلوگاه در ابتدای جاده جنگلی توسکا چشمه در اثر واژگونی خودروی پژو آردی، شش نفر مصدوم شدند و در حادثه چهارم، در مسیر جویبار بهنمیر عبور دونچال بر اثر برخورد خودروی پراید و ۲۰۶ پنج نفر روانه بیمارستان شهید عزیزی جویبار شدند.

علاوه بر این در حادثه پنجم،در مسیر آمل بابل در اثر واژگونی پراید، ۵ مصدوم برجای ماند که توسط امبولانسهای اورژانس به بیمارستان ۱۷ شهریور منتقل شدند.

همچنین کودک ۸ ساله ای که در اثر تصادف ضربه به سر شده بود و هر لحظه دچار افت سطح هوشیاری می شد توسط بالگرد اورژانس مازندران از درمانگاه بایجان در جاده هراز به آمل و بیمارستان ۱۷ شهریوراین شهرستان منتقل شد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها