دولت حدود ۳ هزار پروژه نیمه تمام در استان کرمان دارد

استاندار کرمان با بیان اینکه دولت حدود ۳ هزار پروژه نیمه تمام در استان کرمان دارد گفت: ایجاد جاده دسترسی جدید گلباف در دست مطالعه و بررسی است که با اتمام پروژه‌های نیمه تمام دولت در دستور کار قرار دارد.

دولت حدود ۳ هزار پروژه نیمه تمام در استان کرمان دارد


علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در جشنواره گیاهان دارویی با محوریت ترخون با اشاره به اینکه گلباف در گذشته از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش در ایران بوده اظهار داشت: گلباف از ظرفیت بالایی برخوردار است هر چند در دوره‌هایی مهاجرت زیاد مردم منطقه را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان به هشت منطقه تقسیم شده است تصریح کرد: معین اقتصادی منطقه گلباف برای ایجاد اشتغال، آموزش و ... توسط خود مردم برای خود مردم در حال فعالیت است.

استاندار کرمان با اشاره به امضای توافقنامه که بین استانداری کرمان، معین اقتصادی منطقه گلباف و وزیر کشور در یک سال گذشته، خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام شده مهاجرت معکوس به گلباف آغاز شده است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های اقتصادی زیاد در گلباف و فراهم بودن تمامی زیرساخت‌ها گفت: امروز گلباف نیازمند ایجاد فضای کسب و کار، مشاغل خانگی، مشاغل پایدار و فراهم نمودن زمینه‌های صادرات محصولات کشاورزی و دارویی است.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه گلبافت می‌توانند به یکی از مراکز تولید کننده گیاهان دارویی در منطقه و کشور تبدیل شود گفت: در یکسال گذشته 110 شغل خانگی در این منطقه ایجاد شده و کانون‌های تولید اشتغال و تولید محصولات مرتبط با منطقه ایجاد شده است.

وی با اشاره به سیاست‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری و اقدامات در زمینه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ستاد اقتصاد مقاوتی گلباف صبح امروز با حضور معین اقتصادی منطقه گلباف و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گلباف جهت بررسی کمک دولت، خدمات و حمایت‌های آن از معین اقتصادی برگزار شد.

رزم‌حسینی با بیان اینکه دولت حدود 3 هزار پروژه نیمه تمام در استان کرمان دارد گفت: ایجاد جاده دسترسی جدید گلباف در دست مطالعه و بررسی است که با اتمام پروژه‌های نیمه تمام دولت در دستورکار قرار دارد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها