تداوم اجرای طرح «گفت‌وگوی ملی خانواده» تا پایان دولت دوازدهم

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: معاونت قصد دارد در ادامه اجرای طرح، گروه‌های مرجع توانمند مانند انجمن اولیاء و مربیان، وزارت آموزش و پرورش، تشکل‌های حوزه خانواده و مشاوران خانواده را نیز وارد این طرح کند.

تداوم اجرای طرح «گفت‌وگوی ملی خانواده» تا پایان دولت دوازدهم

معصومه ابتکار با بیان اینکه یکی از طرح‌های معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری طرح «گفت‌وگوی ملی خانواده» بود تا از این طریق مهارت‌های اعضای خانواده‌ها ارتقاء پیدا کند و خانواده‌ها بتوانند با یکدیگر بهتر ارتباط برقرار کنند، گفت: این طرح در سال 98 به خوبی اجرا شد و اجرای آن تا پایان دولت دوازدهم نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه طرح «گفت‌وگوی ملی خانواده» از سوی معاونت و همچنین مردم طرحی موفق تلقی شده است، تاکید کرد: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری قصد دارد در ادامه اجرای این طرح، گروه‌های مرجع توانمند مانند انجمن اولیاء و مربیان، وزارت آموزش و پرورش، تشکل‌های حوزه خانواده و مشاوران خانواده را نیز وارد این طرح کند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تاکید کرد: طرح «گفت‌وگوی ملی خانواده» فرصت خوبی است تا خانواده‌ها از این طریق مهارت شنیدن، درک کردن یکدیگر و ... را بیاموزند تا فضای دوستی بین خانواده و همچنین گفت‌وگوی بین نسلی میان فرزندان و والدین برقرار شود. والدین برای کودکان و نوجوانان خود وقت بگذارند و با آنها بازی کنند، زیرا این کار به رشد فکری و شخصیتی فرزندان کمک می‌کند. والدین همچنین باید جوانان را درک کنند و خود را جای جوانان بگذارند و سعی کنند دغدغه‌های آنها را درک کنند.

به گفته ابتکار، طرح «گفت‌وگوی ملی خانواده»، طرح بسیار مهمی برای تحکیم خانواده است و جزء موضوعاتی است که مدنظر مقام معظم رهبری ، رئیس جمهوری و مردم قرار دارد، زیرا مردم دوست دارند خانواده صمیمی داشته باشند و عواطف و روابط محترمانه‌ای داخل خانواده وجود داشته باشد، لذا معاونت زنان این طرح را به طور جدی دنبال می‌کند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها