استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بیشترین کاهش نرخ بیکاری دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مقایسه هماهنگی و انسجام بین دولت‌های نهم و دهم با دولت یازدهم، اظهارداشت: همه ما یکشنبه سیاه مجلس را که عامل اختلاف بین روسای قوا شد را فراموش نمی‌کنیم.

بیشترین کاهش نرخ بیکاری دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبر فوری به نقل از ایلنا، سیدموسی خادمی در نشست خبری اصحاب‌رسانه با هدف تشریح برنامه‌های هفته دولت در یاسوج گفت: در دولت یازدهم انسجام و هماهنگی خوبی بین قوای سه گانه را شاهد بودیم و البته در دولت قبل از آن نیز یکشنبه سیاه رخ داد.
وی با بیان اینکه دلیلی‌ندارد کسانی که قدرت در دست دارند طوری عمل کنند که حق مردم ضایع بشود، خاطرنشان کرد: امیدواریم هماهنگی‌ها و همدلی ها در دولت دوازدهم بین قوا دوچندان شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رای قاطع اعتماد به وزرای دولت دوازدهم، دولت را دل گرم تر کرده است, تصریح کرد: نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد نیز اگرچه تعدادشان کم است اما تاثیرگذاری آنها مشهود بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخاب سرپرست وزارت علوم از سوی رییس جمهور اشاره و یادآور شد: امیدواریم رییس جمهور با معرفی دکتر هاشمی به مجلس بستر خوشحالی را در کهگیلویه و بویراحمد فراهم آورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم دکتر هاشمی وزیر علوم بشوند تا حق مردم این استان برای اولین بار ادا شده باشد.

خادمی بااشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف, تصریح کرد: دربسیاری از شاخص ها تغییرات اساسی در دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

وی گفت: بیشترین نرخ کاهش بیکاری در دولت یازدهم مربوط به کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد, تعداد پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت امسال در این استان را هزار و 160 پروژه بااعتباری بالغ بر 327 میلیارد تومان برشمرد.

خادمی, مجموع اعتبار پرداخت شده در دولت یازدهم برای افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم را 2 هزار و 600 میلیاردتومان عنوان کرد.

وی گفت: از مجموع اعتبار هزینه شده برای پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت امسال مربوط به گچساران با 62 میلیارد تومان و کمترین هم نربوط له شهرستان لنده بااعتباری معادل پنج میلیارد و 400 میلیون تومان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد, میزان فرصت های شغلی ایجاد شده در هفته دولت امسال این استان را 2 هزار 177 فرصت ذکر و اظهارداشت: 85 درصد از پروژه ها افتتاحی و 15 درصد کلنگ زنی است.
خادمی گفت: کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون جز استان های پررفت و آمد برای اعضای هیات دولت شده در حالیکه در سال 92 چنین اتفاقی صورت نگرفته بود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها