پلمپ یک واحد تولیدی مواد ضدعفونی غیرمجاز در مهاباد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: یک شرکت تولیدی که اقدام به تولید مواد ضدعفونی‌کننده غیرمجاز در سطح شهرستان کرده‌ بود، توسط ماموران بازرسی شناسایی و پلمب شد.

پلمپ یک واحد تولیدی مواد ضدعفونی غیرمجاز در مهاباد

محمد جهین رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد روز پنج‌شنبه اظهار داشت: با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر وجود محلول ضدعفونی‌کننده با برند تقلبی در بازار، پیگیری موضوع در دستور کار اکیپ‌های گشت مشترک بازرسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با ردیابی محل تولید و توزیع این مواد ضدعفونی‌کننده مشخص شد شرکتی خصوصی در شهرک صنعتی مهاباد در حال تولید محلول های غیربهداشتی است که با تایید شبکه بهداشت و درمان و دستور مراجع قضایی از ادامه فعالیت آن جلوگیری و محل تولید پلمب شد.

وی اضافه کرد: همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور عده‌ای افراد سودجو و فرصت‌طلب با توجه به نیاز جامعه به تولید مواد غیرمجاز و تقلبی و جعل عنوان و برچسب شرکت‌های معتبر اقدام کرده‌اند که در این خصوص نظارت ویژه با همکاری عوامل انتظامی، مقامات قضایی و شبکه بهداشت و درمان در دستور کار قرار دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد به شهروندان توصیه کرد اقلام بهداشتی و مورد نیاز برای مقابله با شیوع بیماری کرونا را از مکان‌های معتبر خریداری کنند تا در دام افراد سودجو قرار نگیرند.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون تنها ۲ مجوز تولید مواد ضدعفونی‌کننده در مهاباد صادر شده که از فردا، جمعه محصولات این شرکت‌ها در بازار عرضه می‌شود.

دهها هزار لیتر انواع محلول ضدعفونی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در آذربایجان غربی تولید و روانه بازار شده به طوری که بازار این محصول در استان هم اکنون در حالت اشباع قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها