قاچ خربزه در مجلس

رضا ساکی

قاچ خربزه در مجلس

در روزهایی به سر می‌بریم که برخی نمایندگان محترم مجلس و برخی رسانه‌ها رودرروی هم ایستاده‌اند. گلابی خوردن یکی از نمایندگان از یک سو، رانت‌بازی فرزندان یک نماینده از یک سو و داستان قدیمی سلفی‌ها با خانم موگرینی از سوی دیگر این رودررویی را هیجان‌انگیزتر کرده است.
عجیب‌تر این که یکی از نمایندگان که مشغول خوردن گلابی در صحن علنی مجلس بوده است خبرنگاران را فضول خطاب کرده است. البته همیشه عکس‌های خبری، عکس‌هایی جنجالی از صحن علنی گرفته‌اند و نمایندگان ادوار مختلف هم همیشه از عکاسان گله داشته‌اند اما خداوکیلی اگر شما یک عکاس خبری باشد و ببینید یک نمانیده محترم مشغول قاچ کردن هندوانه است از او عکس نمی‌‌گیرید؟ آخر صحن مجلس جای قاچ کردن هندوانه است؟
آقای نمانیده که مشغول خوردن گلابی بوده است دلیلش را این طور بیان کرده است: «استان ما مرکز تولید میوه‌جات از قبیل گلابی، هلو و شلیل است. بنده این کار را کردم تا رئیس‌جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی بدانند که واردات میوه خارجی را قطع کنند.»
یعنی نمی‌شد این حرف را به صورت تذکر بیان کرد؟ یعنی اگر یک روز کسی بخواهد درباره رواج اعتیاد به دولت تذکر بدهد باید منقل بیاورد بگذارد وسط صحن؟ اگر یک روز خربزه گران شد باید خربزه قاچ کنیم؟ اگر یک روز خواستیم درباره انقراض یوز ایرانی حرف بزنیم باید یوز ببندیم وسط صحن؟ اگر یک روز...
باقی بقای‌تان

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها