۵ سالن ورزشی کردستان به نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا تبدیل شد

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از تبدیل پنج سالن ورزشی این استان به نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

۵ سالن ورزشی کردستان به نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا تبدیل شد

حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان به گفت: جامعه ورزشی استان کردستان در تمامی عرصه ها و صحنه ها در سطح کشور و استان حضور داشته و به همین دلیل با ورود ویروس کرونا به کشور، تمانی ظرفیت ها را در این بخش در اختیار جامعه بهداشت و درمان قرار داده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پنج سالن ورزشی در چهار شهرستان استان در اختیار سپاه بیت المقدس و دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شده تا با استقرار تخت به عنوان نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی آماده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد: هم اکنون سالن‌های جانبازان در مجموعه ۲۲ گولان و سالن آزادی هر ۲ در شهر سنندج برای این منظور در اختیار سپاه و دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

وی به در اختیار گذاشتن سالن‌های چندمنظوره سرپوشیده در شهرستان‌های سقز، بانه و بیجار هم برای نقاهتگاه خبر داد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان آمادگی دارد که در هر شهری که نیاز بود اماکن ورزشی دیگری را در اختیار دستگاه‌های مربوطه برای ایجاد نقاهتگاه قرار دهد.

جولای گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تمام فعالیت‌های ورزشی در اماکن ورزشی در استان کردستان نیزتا ۲۰ فروردین تعطیل است.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها