دروغ اول آوریل ترامپ‌: ایران در حال برنامه‌ریزی برای حمله به آمریکاست!

دونالد ترامپ مدعی شد: بر اساس اطلاعات، ایران یا گروه‌های وابسته به آن در حال برنامه‌ریزی حمله‌ای غافلگیرکننده علیه نیروها یا تاسیسات آمریکا در عراق است. اگر چنین اتفاقی بیفتد، ایران هزینه بسیار سنگینی خواهد پرداخت.

دروغ اول آوریل ترامپ‌: ایران در حال برنامه‌ریزی برای حمله به آمریکاست!

رئیس جمهوری آمریکا که در باتلاق شیوع سریع ویروس کرونا در کشورش گرفتار شده است، در توییتر، جنگ لفظی و تهدید علیه ایران را از سر گرفت.

این توئیت ترامپ پس از آن صورت می‌گیرد که تحرکات آمریکایی‌ها در عراق افزایش یافته و نیویورک تایمز از طرح حمله آمریکایی‌ها به پایگاه‌های بسیج مردمی در عراق پرده برداشت.

به گفته این روزنامه پمپئو از حامیان انجام این حمله بوده است اما ترامپ خواستار ارزیابی بیشتر در این باره شده اما آن را رد نکرده است.

مایک پمپئو که این روزها به خاطر تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران به وزیر نفرت مشهور شده است هم روز گذشته در یک نشست خبری گفت به هر تهدیدی علیه منافع یا نیروهای آمریکایی از سوی گروه‌های مورد حمایت ایران پاسخ می‌دهند.

با این حال مقامات جمهوری اسلامی ایران هم ضمن رصد رفتار. آمریکایی‌ها در منطقه نسبت به هرگونه اقدام نظامی علیه منافع ایران هشدار داده‌اند.

پس از اقدام تروریستی آمریکا در ترور سرپار قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس ایران، جمهوری اسلامی، پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد عراق را مورد هدف قرار داد.

به‌نظر می‌رسد آمریکا می‌خواهد جنگی نیابتی با ایران را در عراق کلید بزند.

پنتاگون دقایقی قبل اعلام کرد که اقدامات برای ایجاد دفاع موشکی در عراق در حال انجام است.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که اقدامات این کشور برای ایجاد سامانه دفاع موشکی در عراق در حال انجام است.

وی اضافه کرد: «دولت عراق نیاز مشترک به پدافند موشکی برای حمایت از نیروهای عراقی را درک می‌کند.»

جنگ‌طلبی ترامپ علیه ایران درحالیست که روزنامه نیویورک تایمز تحلیلى درباره تاثیر تحریم‎ها بر مبارزه ایران با كرونا منتشر کرده و نوشته موجی بی‎سابقه در میان شخصیت‎ها و رسانه‎هاى جهان علیه این تحریم‎ها به راه افتاده است.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محسن
    0

    این فردی که یک‌بار ملت آمریکا رو فریفته فکر میکنه مردم دنیا احمق هستند. نیروهای آمریکایی از پایگاه های کویت کوردستان عراق و... جمع شده وآرایش نظامی گرفته و دیپلمات ها فرار کردند اینها نشانه های بارز حمله آمریکاست. احمق ها خیال می‌کنند می‌توانند در کنار ویروس کرونا با مقاومت مبارزه کنند. اگر چنین اشتباهی ترامپ بکند باید در داخل آمریکا خود را بازنده انتخابات بداند و در منطقه قطعا شکست دردناکی خواهد خورد.

  • کاربر ناشناس
    0

    باید ببینند ترامپ تب ندارد که در حال هزیانگوییه درباره ایران و اگر کرونا گرفته در سگ دونی قرنطینش کنند تا نتونه مثل سگ هار به کشورهای دیگر حمله کنه .

  • م
    0

    آره خودت رو با دروغ آوریل خر فرض کن.

  • ج
    0

    ترامپ داره ترسهاشو فریاد میزنه و الان بهترین زمان حمله به منافع امریکاست به خدا دو دقیقه نمیکشه که به غلط کردن میافته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها