خداحافظی رونی از تیم ملی انگلیس

وین رونی کاپیتان سابق انگلیس تصمیم گرفت با تیم ملی کشورش خداحافظی کند.

خداحافظی رونی از تیم ملی انگلیس

به گزارش خبر فوری ؛ در حالی که گفته می‌شود وین رونی در لیست جدید تیم ملی انگلیس قرار دارد این بازیکن ۳۱ ساله تیم اورتون اعلام کرد دیگر برای سه‌شیر بازی نخواهد کرد.

رونی که در ۱۱۹ بازی ملی‌اش ۵۳ گل زده و رکورددار گلزنی برای تیم ملی انگلیس است، اظهار داشت: «اینکه گرت ساوتگیت این هفته به من زنگ زد تا بگوید که برای بازی‌های انتخابی جام جهانی پیش رو، روی من حساب می‌کند، واقعاً خوشحال کننده بود. من واقعاً قدردان او هستم اما بعد از مدتی طولانی کلنجار رفتن با خودم، به گرث گفتم که تصمیم گرفته‌ام در رده ملی دیگر بازی نکنم چون این به صلاح تیم ملی است.»

رونی که تابستان امسال پس از ۱۳ بازی در منچستریونایتد دوباره به اورتون برگشت، ادامه داد: «تصمیم واقعاً سختی بود و آن را با اعضای خانواده‌ام، مربیان در اورتون و اطرافیانم در میان گذاشتم. بازی برای انگلیس همیشه برای من اتفاق خاص بوده است. هر بار که به اردوی این تیم دعوت شدم، چه به عنوان یک بازیکن چه به عنوان یک کاپیتان، با افتخار برای این تیم بازی کردم و از همه آنهایی که در این تیم به من کمک کردند تشکر می‌کنم. الان اما معتقدم که وقت رفتنم از تیم ملی شده است.»

این اتفاق در حالی رخ داد که چند روز پیش رونی ابراز علاقه کرده بود به تیم ملی انگلیس دوباره دعوا شود.

رونی ۱۱۹ مرتبه پیراهن سه‌شیر را پوشید و با ۵۳ گل زده رکورددار گلزنی در تیم ملی کشورش محسوب می‌شود.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها