موسوی: منصوریان تا قبل از نیم فصل باید برکنار شود

علی موسوی در گفت و گوی اختصاصی با خبرفوری از شرایط این روزهای استقلال ومنصوریان گفت.

موسوی: منصوریان تا قبل از نیم فصل باید برکنار شود

علی موسوی مهاجم اسبق استقلال در گفت و گوی اختصاصی با خبر فوری درباره نتایج ضعیف آبی پوشان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

*آقای موسوی بازی استقلال با پدیده را چطور دیدید؟ استقلال باز هم باخت.
-همه دیدند استقلال مثل بازیهای گذشته، مقابل پدیده هم اصلا بازی خوبی انجام نداد و در نهایت شکست خورد. می شد در بازی استقلال دید که این تیم نسبت به بازی های قبل هیچ تغییری نداشته است. بازیکنان این تیم هیچ برنامه ای برای بازی خود نداشتند و مسئولان باید فکری به حال استقلال کنند

*فکر می کنید با برکناری منصوریان مشکل حل می شود؟
-منصوریان پارسال به بن بست رسیده بود و اگر همان موقع یک مربی خارجی جانشینش می شد،یک نیم فصل فرصت داشت تا به آشنایی و هماهنگی در تیم برسد و برای این فصل می توانست تیمی قدرتمند آماده کند. استقلال بازیکنان جوان خوبی داشت اما نمیدانم آقای منصوریان چرا از آنها استفاده نمی کند و بازیکنی مثل بهنام برزای را از تیم کنار گذاشت؟

*شما در نهایت معتقدید منصوریان باید بماند یا برود؟
-منصوریان بازیکن خوب و با تعصبی بود. در این مدت هم زحمت زیادی برای استقلال کشیده اما نتوانسته نتیجه خوبی بگیرد.اگر تغییری می خواهد انجام شود باید تا قبل از نیم فصل اتفاق بیفتد تا مربی جدید فرصت هماهنگ شدن و آشنایی را داشته باشد.

*فکر می کنید با وجود حضور این همه ستاره چرا باز هم استقلال خوب نتیجه نمی گیرد؟
-حضور ستاره ها مهم نیست بلکه بازی گرفتن از آن ها مهم است. استقلال هیچ برنامه ای ندارد و این مسئله ربطی به حضور ستاره ها در این تیم ندارد. استقلال برنامه خاصی برای تمریناتش ندارد و همین باعث شده که نتواند بازی خوبی ارائه دهد و نتیجه بگیرد.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رسول
    0

    موافقم باهات اقای موسوی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها