رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای:

آموزش مجازی را در دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادامه می‌دهیم

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به زیرساخت‌های آموزش مجازی در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از تداوم این نوع آموزش خبر داد.

آموزش مجازی را در دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادامه می‌دهیم

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره شیوه آموزش مجازی این دانشگاه با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها بیان کرد: اکنون در شرایطی قرار گرفته‌ایم که باید آموزش مجازی را جدی بگیریم؛ پیش از این زیرساخت آموزش مجازی در کشور فراهم نبود با این وجود بسیاری از نرم‌افزار‌ها را دانشکده‌ها اجرایی کردند تا از این به بعد بخشی از آموزش‌ها را به صورت مجازی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: سیاست کلی آموزش دانشگاه فنی و حرفه‌ای بر این است که آموزش مجازی را به عنوان رویکردی نو ادامه دهیم چراکه این آموزش می‌تواند منفعت بسیاری در پی داشته باشد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: آموزش مجازی می‌تواند به بهره وری آموزش عالی کمک کند همچنین فراهم کننده فرصت‌های جدید آموزش نیز باشد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای تاکید کرد: دنیا به سمت آموزش مجازی پیش رفته است و ما هم باید از آن‌ها استفاده کنیم؛ این رویکرد نو را در سیاست‌گذاری آموزشی خود در دانشگاه فنی و حرفه‌ای پذیرفته ایم و قطعا آموزش مجازی را در دانشگاه ادامه خواهیم داد.

استقبال از برگزاری آزمون های مجازی دانشجویان

صالحی عمران گفت: آموزش مجازی، چون زمان و مکان نمی‌شناسد دستور داده ایم که در ایام تعطیلات عید هم این آموزش‌ها وجود داشته باشد و فرصتی فراهم شود تا این آموزش برای کسانی که امکان آموزش را دارند فراهم شود.

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای گفت: ویژگی‌های کشور و دانشجویان و شرایط موجود را درک می‌کنیم و متناسب با این شرایط نیاز‌ها را برطرف می‌کنیم.

صالحی عمران در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری آزمون‌ها به صورت مجازی در صورت ادامه تعطیلی دانشگاه‌ها و شیوع کرونا وجود دارد؟ گفت: از برگزاری آزمون مجازی پایان ترم اگر زیر ساخت آن فراهم شود استقبال می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها