محمد شریعتمداری روز پزشک را تبریک گفت

وزیر صنعـت، معدن و تجارت در پیامی روز پزشک را به همه پزشکان پرتلاش به ویژه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان و نمایندگان پزشک مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

محمد شریعتمداری روز پزشک را تبریک گفت

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاَْشْیاءِ

ای که نامش دوا و ذکرش شفا است
ای که بنهد شفا را در هر چیزی که خواهد
ای مرهم درد همه دردمندان
لباس عافیت برتن همه بیماران بپوشان
آمین یا رب العالمین

پزشکان ضامن سلامت، امنیت روحی جامعه و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه الطاف الهی الیتام می بخشند.

اگرچه در سالهای اخیر نظام سلامت توانسته است با استفاده از سیاستهای راهبردی دولت تدبیر و امید به پیشرفت های چشم گیری در سطح کلی سلامت مردم و بالا رفتن شاخصهای مربوط به آن برسد، اما همچنان یکی از مهم ترین دغدغه های سیاستگذاران ، برقراری عدالت در سلامت و دسترسی به خدمات سلامتی است که امیدواریم این مهم با عنایت به تأکیدات رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی و برنامه ریزی صورت گرفته توسط دست اندرکاران امر به دستاوردهای بیش از پیش دست یابد.

اینجانب فرا رسیدن یکم شهریور ماه، زاد روز طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را به تمامی پزشکان فرهیخته و توانمند کشورم که در عرصه نظام سلامت تلاش می کنند، مخصوصاً اعضای محترم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت بیشتر مسئلت می نمایم.
قدردان زحمات و ایثارگری هایتان هستیم

محمد شریعتمداری
وزیر صنعت، معدن و تجارت

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها