کولاکوویچ هم از ایران رفت

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان مشکلات مالی و شیوع ویروس کرونا را از مهمترین دلایل پایان همکاری‌اش با فدراسیون والیبال ایران برشمرد.

کولاکوویچ هم از ایران رفت

ایگور کولاکوویچ، سرمربی فعلی تیم ملی والیبال ایران که در آستانه فسخ قرارداد با فدراسیون ایران قرار دارد در این مورد اظهار داشت: قرارداد چهار ساله من روز اول سپتامبر ۲۰۲۰ و بعد از المپیک، تمام می‌شد. تمایل من این بود که بعد از ایران به دنبال چالش جدیدی بروم و فعالیت باشگاهی در اروپا را دنبال کنم.

کولاکوویچ ادامه داد: بعد از مسابقات انتخابی المپیک، ما برای فصل ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی کردیم، اما فدراسیون جهانی به خاطر شیوع کرونا، لیگ ملت‌ها را به تعویق انداخت و چند روز قبل هم المپیک به سال ۲۰۲۱ موکول شد. در این شرایط هیچ مسابقه‌ای تا پایان قرارداد من پیش روی تیم ملی ایران نبود.

وی گفت: امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی ایران با من تماس گرفت و توضیح داد که فدراسیون ایران در شرایط سختی قرار دارد و بیماری کرونا هم اوضاع را خیلی سخت‌تر کرده و فدراسیون در این شرایط از نظر مالی با مشکلاتی مواجه شده است. سرپرست تیم ملی به من گفت که محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون از او خواسته است تا قرارداد من را به صورت توافقی فسخ کند.

سرمربی پیشین تیم ملی صربستان تصریح کرد: من هم البته با فسخ قرارداد موافقم، چون دلایل معقولی پشت آن است و از طرفی فدراسیون ایران می‌بایست به خاطر کاری که انجام نمی‌دهم به من دستمزد پرداخت کند. این یعنی من اخراج نشده‌ام و قرارداد ما نیز به پایان نرسیده است، پس باید راهی منطقی برای پایان قرارداد با توجه به شرایط موجود، پیدا کنیم.

کولاکوویچ در پایان گفت: اگر من اخراج شوم، فدراسیون ایران موظف است تا پایان قراردادم، همه مبالغ مورد توافق را پرداخت کند، ولی لازم است تأکید کنم که من روابط بسیار خوبی را با طرف ایرانی دارم و امیدوارم که همکاری ما به بهترین شکل ممکن به پایان برسد.

تیم ملی ایران با هدایت ایگور کولاکوویچ به مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹، قهرمانی مردان آسیا و المپیک توکیو رسید.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • حسن
    0

    اگه کسی تونست این خبر رو بخونه به ما هم بگه چی نوشته

  • سید حسین میر نجاتی
    0

    بنام خدا اقایان چرا خودتان را میزنید به کوچه ع چپ این اقایان مسولین همکار امریکا هستند برای خالی کردن خزانه ملت اینها مثل سیف و باندش قصد ضربه زدن هستند او هشتاد تن ذخیره خزانه را خالی میکند اینها در زمان ترحیم میلیارد ها دلار به خزانه خرج میگزارد از کسیه خلیفه خرج کردن که هنر نیست من میتوانم حاتم بخشی کنم خزانه وجیب ملت را خالی کنم چه کسی تاحالا مورد پرسش قرار گرفته تا اینها ترس داشته باشد

    نظرات شما -
    • مسعود پرستش
      0

      با کی کار داشتی داداش

  • حسین احمدی
    0

    مامیتونیم مربی رزومه دارتری داشته باشیم

  • شهران
    0

    بهتره بگیم فرار مربیان خارجی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. اونایی که همش نگران هزینه مربی خارجی اینقدر نادونن که نمی‌دونن مربی خارجی وقتی مقامی بین‌المللی برای ایران میاره علاوه بر افتخار و صادر کردن بازیکن و جذب سرمایه در ورزش کلی هم جوایز دلاری بدست میارن که هزینه مربی رو پوشش میده . ولی ترجیح میدن ورزش هم مثل اقتصاد اسیر باندهای مافیایی سپاه و دولت باشه

  • جواداحمدی
    0

    بر ن بسلامت

  • حقگو
    0

    بدرک که رفت باز هروله کنان له له زنان میایند بگذاربوی پول به دماغشان بخوره میایند ولی زرشک بهترشومیاریم آنموقع

  • سعید محمدی
    0

    به گفته وزیر امور خارجه که چند وقت قبل گفتن: این راهیست که خود ما انتخاب کرده ایم. وقتی بخاطر برخی تصمیم گیری ها و عملکردها دور کشور دیوار می کشیم و با دنیا سر جنگ داریم خواسته یا ناخواسته باعث میشه از حوزه بین المللی خارج و تفکر برخورد با خارج از کشور رو فراموش کنیم. نتیجه اون فرار کردن شرکت ها, اشخاص حقیقی و حقوقی, سرمایه گذاری خارجی و و و خواهد بود. فوتبال و والیبال و.. که جای خود دارد. متاسفانه مدیران ورزش کشور و مدیران باشگاه ها فکر کردن بازیکنان و سرمربی های خارجی هم مردم ایران هستن که به هر روشی باهاشون رفتار بشه, حرفی نزنن و چیزی نگن و ادامه بدن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها