رئیس‌جمهور: امیدوارم در سال ۹۹ به خوزستان سفر کنم

رئیس‌جمهور خطاب به مردم خوزستان گفت: امیدوارم شرایط از نظر ویروس کرونا، عادی و معمولی شود و ما نیز بتوانیم به خدمت مردم خونگرم استان خوزستان برسیم و طرح‌های مهم پیش رو در سال ۹۹ را افتتاح کنیم.

رئیس‌جمهور: امیدوارم در سال ۹۹ به خوزستان سفر کنم

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در ارتباط ویدئو کنفرانس با استاندار خوزستان که امروز ۱۱ فروردین انجام شد، اظهار کرد: از همه فعالان استان و کادر درمانی تشکر و سپاسگزاری می‌کنم. مردم عزیز استان خوزستان همیشه در شرایط سخت کشور چه در زمان دفاع مقدس و چه در دوران ساختن کشور در خط مقدم مبارزه بودند و امروز نیز بار سنگین امنیت غذایی کشور، انرژی، بسیاری از بخش‌های صنعتی و خدمات کشور را استان خوزستان بر عهده دارند. همچنین خوزستان بندرگاه های بزرگ و جاده های اصلی دارد.

وی افزود: امیدواریم سال جدید سال پر از موفقیت برای همه مردم ایران و خوزستان باشد و برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم شرایط از نظر این ویروس، عادی و معمولی شود و ما نیز بتوانیم به خدمت مردم خونگرم استان خوزستان برسیم و طرح‌های مهم پیش رو در سال ۹۹ را افتتاح کنیم.

رئیس جمهور بیان کرد: از همه سپاسگزارم. مدیران کشوری و استانی و به ویژه بخش های بهداشت و درمان کارهای بزرگی را انجام می‌دهند. همچنین برای تولید کشور و تامین نیازهای مردم کشور؛ بندرها، جاده ها و حمل و نقل، کشاورزان و صنعتگران کار بسیار بزرگی انجام می دهند و به همه آنها خسته نباشید می گوییم و آرزوی موفقیت می‌کنیم.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محسن
    0

    پارسال میرفتی سال 97 96 95 94 93 میرفتی

  • محمود
    0

    امیدوارم خدا درسال ۹۹ ملت ایران را از وجود منحوس کرونا وبدترازکرونا حسن روحانی خائن خلاص کند واین کشور ازوجوداین شخص راحت شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها