محمدرضا فغانی، داور بین‌المللی فوتبال از سوئد درخواست پناهندگی کرد

محمدرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران خبر از پناهندگی‌اش در کشور سوئد داد.

محمدرضا فغانی، داور بین‌المللی فوتبال از سوئد درخواست پناهندگی کرد

دیگر هیچ کدام از برادران فغانی در فوتبال ایران قضاوت نمی‌کنند. علیرضا فغانی در استرالیا قضاوت می‌کند و محمدرضا فغانی در سوئد.

برادر بزرگترش فینال لیگ قهرمانان آسیا، فینال جام ملت‌های آسیا، فینال جام باشگاه‌های جهان، فینال المپیک و دیدار رده‌بندی جام جهانی را سوت زده است.

برادر کوچکتر هم از پناهندگی خود به سوئد خبر می‌دهد.

او که در لیگ برتر ایران بازی‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و ... را سوت زده، سال ۲۰۱۶ به فیفا معرفی شد تا ضمن قضاوت در مسابقات جوانان آسیا، جزو فهرست داوران لیگ قهرمانان آسیا و ای‌اف‌سی کاپ قرار بگیرد.

علی خسروی، کارشناس داوری، آذر ۹۵ به سایت ورزش سه گفته بود: «محمدرضا فغانی هراسی از نزدیک شدن به بازیکنان ندارد. خنده‌هایش در زمین واقعی است و اصلاً فیلم بازی نمی‌کند. شخصیتی دارد که یک کارگردان می‌تواند در فیلم اکشن به عنوان بازیگر اصلی انتخاب کند. همیشه با جاگیری مناسب در محل کارش است و اهل استارت سریع نیست».

او به اتفاق مهسا قربانی برای قضاوت در تورنمنت جوانان به نروژ دعوت شدند. قربانی به ایران برگشت اما محمدرضا فغانی در اسکاندیناوی ماند.

محمدرضا فغانی، داور بین‌المللی فوتبال از سوئد درخواست پناهندگی کرد

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 28
  • کاربر ناشناس
    0

    تا زمانی اوضاع کشور این باشه و یک خانم بی همه چیز میگه هرکه نمی تونه تو ایران زندگی کنه بره همین وضع حاکم است ایران پشت مهریه آن خانم و بعضی دیگر است ولی روزی ایران بدست خود پارسیان و وفاداران به کشور اداره میشه شک نکنید انشااله به همین زودیها

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      برادر انقدر قیافه حق به جانب نگیر ،مثلا چیزی حالیته!! همون کلمه انشالله که نوشتی کلمه عربی هستش.پس اختلاف افکنی رو کنار بگزارید.

    • حامد
      0

      اگر فقط کمی مطالعه داشتی و ذره ای منصف بودی می فهمیدی علت اصلی دشمنی قدرت های شیطانی با جمهو ری اسلامی این است که این کشور مستقل تمرین کشور دنیاست و تمام امورش فقط به دست ایرانیان یا به قول شما پارسیان است و اجازه دخالت به هیچ قدرتی نمی دهد. البته امثال شما چنین وضعی را نمی پسندید و حکومتی می خواهید که سیاستش باب میل آمریکا باشدمثل حکومت های وابسته منطقه و این نشدنی است

    • حمزه
      0

      نکنه منظورت از حکومت پارسایان همان حکومت دوران قاجار و پهلویه که کشور به سه قسم برای بیگانگان تقسیم شده بود عثمانی روس و انگلیس و بعدها امریکا مگه غیر از اینه که الان حتی پیشرفته ترین جتهای جنگنده دنیا جرات نزدیک شدن به مرزهای ایرانو ندارن قابل توجه شما اگه نمیدانید مشکل اساسی ما الان اقتصاده و چهل سال خیلی زیاده برای پیشرفت اقتصادی اما در طول این چهل سال حکومت به دست لیبرالهای غرب زده بود که هی چشمشون به بیرون از مرزهای ما بود اگر مثل مسایل نظامی از اول انقلاب دولتها دست نیروهای وفادار انقلابی و با نگاه به درون بود الان خدا میدانه چقدر پیشرفت کرده بودیم مثلا همین پس مشکل اصلی ما کسانی امثال شما هستن و الا این حکومت هم به دست ایرانیان و پارسیان بنا نهاده شد.

    • رضا
      0

      عجب استقلالی؟ عجب اقتداری؟ همه کشور های توسعه یافته یا در حال توسعه مثل ژاپن و مالزی و ترکیه و.. در کمتر از 30 سال به توسعه همه جانبه رسیدند حالا ما بعد 40 سال جایی رسیدیم که بی ارزش ترین پول و پاسپورت دنیا را داریم و جریان مهاجرت به کشور معکوس است یعنی به جز عده ایی به عشق تحصیل رایگان در حوزه ها و دانشگاه‌ها از چین و چند تا کشور در پیتی کسی رغبت نمیکنه ایران زندگی کند و بر عکس جوانان و سرمایه ها و نخبگان کشور فوج فوج در حال مهاجرت به جایی که امنیت و آسایش و احترام و شغل و مسکن مناسب داشته باشند.

  • ناشناس
    0

    در ابتدای انقلاب اگر میگفتند یک ایرانی در فلان کشور فلان فعالیت را دارد انجام میدهد چون ایران در آن موقع یک کشور محروم و ناشناخته بود افتخار میکردیم اما حالا دیگه اون حس رو نداره ،الان احساس خیانت و ملیت فروشی به آدم دست میده و در کشور جدید اولین سوالی که از آنها میکنند اینه که ایران الان پیشرفته است چرا اومدین اینجا. خانواده هایی رو میشناسم که مهاجرت کردند حتی طوری پناهنده شدند که نمی تونند برگردند اما میگن وضعیت ما فرقی نکرده بهتر نشده که محدود تر شدیم فقط خانوم ها روسری از سرشون برداشته شده و هزار دلتنگی و حسرت بازگشت.

  • دنیز گادارچایی
    0

    هر کس ازاد است برای اینده خود و خانواده اش تصمیم بگیرد .دوره شعارهای حال بهمزن گذشته است وطن جائییست که در ان خانواده ات خوشبخت باشد

  • ایرانی
    0

    به شکوفه ها به باران برسان سلام مارا

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      تو کشور عزیزتر از جانم ایران،هم به شکوفه و هم به باران سلام.تو غیر ایرانی هستی.

    • ناشناس
      0

      تو هم اگه توهمی داری راه باز هست خوب برو

  • رحمان
    0

    ادعا کرده که به خاطر ازادی پناهنده شده قابل ذکر است دران کشورها همجنس گرایی ازاد است ایشان هم جهت نیل به هدف می توانند با یک همجنس باز نکره چون خودش ازدواج کندوطعم واقعی ازادی از نوع فرنگی اش را بچشد .

  • علیرضا
    0

    انشااله موفق باشن. متاسفانه ظاهرا راهی باقی نمونده

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بدبخت بی وطن بی شرف از پول ایران خوردی به بیگانگان خدمت می کنی برو گم

  • میم
    0

    ازایران رفتی حالا مثل کیمیا دربدر باش. هرچی داشتی ازایران بود. دیگه خواب موفقیتو ببینی

  • تامی
    0

    تو ایران بزرگ می شوندو به خارجی ها خدمت می کنند.وطن فروش ها

  • حامد
    0

    خوشش باشد

  • خلیل
    0

    الان وقت این اخباره؟

  • ایرانی
    0

    نمک خورهای نمکدان شکن چو ایران نباشد تن من مباد

  • احسان
    0

    بدبخت بی وطن بی شرف خاک برسرت برو گم

    نظرات شما -
    • وطن دوست
      0

      آخه تو کی هستی که پناهنده شدی اصلا امثال تو عرضه مبارزه دارید به قول خودت وقتی کشور آزادشد بر می گردی خیلی خیلی خیلی گنده تر از تو مانند مناففینی که حالا همشون آواره این کشور و اون کشور هستندچهل ساله در آتش این حسرت میسوزند توکه مطمئن باش جنازه ات هم به این سرزمین مقدس نخواهد رسید به قول قدیمی ها دو زار بده آش به همین خیال باش.

  • ع
    0

    بدبخت دوران اروپا تمام شد اگر کرونا نگیری نمیری بعدا بعنوان برده از شما بهره برداری خواهند کرد..

  • ع
    0

    من ی سوالی دارم شما فکر میکنین از ایرانی خیانت کارتر وجود داشته باشه ؟؟ دیگه به یقین رسیدم که علت انحطاط و شکست سرزمین پارس در طول ادوار مختلف چی بوده ! اینکه کسی مهاجرت میکنه ی چیزه اینکه به وطنش و نان و نمک وطنش در هرشرایطی و به هر دلیلی پشت میکنه و خیانت میکنه چیز دیگه ایه ! به نطر من این رفتارها دراین دنیا هم بی جواب نمیمونه عیر از خواست باریتعالی ، خاصیت خاک و اب و اتش و باد اینه که رفتارهات رو بهت بازمیگردونه

  • وحید
    0

    به امید خداوند روزی فرا برسد همشون سرافکنده برگردند.

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      سرافکنده کسی است که باعث شد جوانان و نخبگان و سرمایه های این کشور برای یه شغل و آرامش و امنیت از کشور بروند. خائن کسی است که باعث شد بی ارزش ترین پول و پاسپورت جهان را داشته باشیم و در انزوای کامل باشیم.

  • فاطمه
    0

    چرا فراریشون میدین ؟ تقصیر شماست . اینا رو اذیت می کنین که فرار کنن برن ، بعد خودتون رو به مظلومیت می زنین . خدا رسواتون کنه . پس چرا آقازاده ها فرار نمی کنن ؟ چرا فرار کنن دارن کیف می کنن . هر وقت بخوان میرن ، میان ... هیچ کس هم بهشون نمیگه وطن فروش ...

  • سارا
    0

    اگه رفتن بده ، پس آقازاده ها و فرزندان بعضی از مسئولین آنجا چه غلطی می کنن ؟

  • صادق غلامیان
    0

    سلام خب کسی که دلش با این مملکت نیست همون بهتر که بره. واقعا شخصی مثل این آقا وقتی همه ی آمال و آرزو هایش را در کشور دیگری میبیند در ایران نمی تواند مفید واقع شود. اینطوری هم خودش راحت میشه هم ما . حداقل به امید کسی که دلش با ما نیست نمی مانیم براش آرزوی موفقیت میکنم

  • رضا
    0

    فرار نخبگان و سرمایه های یک کشور بزرگترین فاجعه است.کسانی که باعث این شدند در نهایت روزی باید پاسخگو باشند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها