شمار مبتلایان به کرونا در کردستان به ۴۲۵ نفر رسید

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان در حالی به ۴۲۵ نفر و شمار فوتی‌ها به ۶۱ نفر رسیده که مردم کردستان هنوز کرونا را جدی نگرفته‌اند.

شمار مبتلایان به کرونا در کردستان به ۴۲۵ نفر رسید

مردم استان کردستان با وجود سیر صعودی مبتلایان کرونا همچنان به هشدارها درباره ماندن در خانه و رعایت فاصله ایمن با دیگران بی‌توجه و توصیه‌های بهداشتی را شوخی گرفته‌اند!

فرزین رضاعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از افزایش آمار ویروس کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: از ظهر روز گذشته تاکنون، تعداد مبتلایان به کرونا در کردستان با 21 نفر افزایش از 404 به 425 نفر رسید.

وی گفت: از زمان شیوع این بیماری تاکنون از 895 نمونه ارسالی، 425 مورد مثبت، 415 نمونه منفی و نتیجه آزمایشات بقیه افراد هم در حال بررسی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان خاطرنشان کرد: از 425 نفر مبتلا به ویروس کرونا، 138 نفر در شهرستان سقز، 93 نفر سنندج، 81 نفر بانه، 34 نفر قروه، 23 نفر بیجار، 18 نفر دیواندره، 13 نفر کامیاران، 13 نفر مریوان، 9 نفر دهگلان و 3 نفر در سروآباد هستند.

وی از تایید مرگ قطعی 61 نفر بر اثر بیماری کرونا در استان خبر داد و افزود: از این تعداد، 23 نفر در سقز، 10 نفر در بانه، 9 نفر در قروه، 7 نفر در سنندج، 4 نفر در مریوان، 3 نفر در کامیاران، 3 نفر در دیواندره و 2 نفر در بیجار قربانی این بیماری شده‌اند.

رضاعی اعلام کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون، 121 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته‌اند.

از مردم انتظار می‌رود هشدارهای ستاد ملی مقابله با کرونا و توصیه‌های بهداشتی را جدی گرفته و با در خانه ماندن، به قطع زنجیره ویروس کرونا در استان کردستان کمک کنند.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها