انتقاد مجدد از عملکرد دولت در قبال مهار کرونا :

قالیباف : هنوز برای تغییر جهت به سمت اتخاذ تصمیم درست فرصت دارید/مقصر شمردن سایرین، روشی نیست که ما طبق آن عمل کنیم

منتخب مردم در مجلس یازدهم با انتقاد از عملکرد دولت در مهار کرونا نوشت: با تمام وجود باور دارم که همچنان دولت برای تغییر جهت به سمت اتخاذ تصمیم درست طبق نظر کارشناسان فرصت دارد و می‌تواند به نفع مردم اقدام کند.

قالیباف : هنوز برای تغییر جهت به سمت اتخاذ تصمیم درست فرصت دارید/مقصر شمردن سایرین، روشی نیست که ما طبق آن عمل کنیم

محمدباقر قالیباف منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در یادداشتی توییتری به عملکرد دولت در قبال مهار کرونا انتقاد کرد و تصریح کرد که دولت هنوز برای به کارگیری نظرات کارشناسان فرصت دارد.

متن این یادداشت از این قرار است:

در این مدت تلاش ما بر این بوده است تا با استفاده از ظرفیت‌های جهادی مردمی برای مدیریت بحران ‎کرونا اقدامات مؤثر و میدانی کنیم. این وظیفۀ شهروندی و انسانی هر کسی است که می‌تواند کوچک‌ترین کاری برای کاهش مشکلات مردم انجام دهد.

شیوۀ روی کار آمدن و کنایه زدن و تعلل و پشت گوش انداختن، ندیدن واقعیت‌های موجود و در نظرنگرفتن هشدارهای کارشناسان و راهکارهای متخصصین و مسئولین میدانی و سپس با تشدید بحران‌ها، دست کمک به سوی دیگران دراز کردن و مقصر شمردن سایرین، روشی نیست که ما طبق آن عمل کنیم.

مدیریت ناکارآمد ‎دولت در این سال‌ها به طور فشرده در مدیریت بحران کرونا بار دیگر برای مردم روشن شد. کتمان واقعیت، خوش‌بینی غیرکارشناسی، جلسات هفته‌ای یکبار و استفاده نکردن از ظرفیت‌های مردمی و عملیاتی در سراسر کشور.

علیرغم تمامی موارد فوق، با تمام وجود باور دارم که همچنان دولت برای تغییر جهت به سمت اتخاذ تصمیم درست طبق نظر کارشناسان فرصت دارد و می‌تواند به نفع مردم اقدام کند. البته اگر از شیوۀ رسانه‌ای خود (دو قطبی سازی) دست بکشد و بر مدیریت بحران متمرکز شود.

می‌توانیم دست به دست هم دهیم، و شانه به شانۀ یکدیگر بر همۀ مشکلات فائق آییم. فرصت اشتباه نداریم و در برابر هر ظرفیتی که استفاده نمی‌کنیم مسئولیم. بیایید صلاح ‎مردم را در اولویت قرار دهیم. آنوقت همۀ ظرفیت‌ها برای کمک به پیشبرد تصمیم درست همراه شما خواهند بود.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • کاربر ناشناس
    0

    حسن عادت کرده سیل میاد مردم زلزله میشه مردم کمک به مستضعفین مردم بیمارستان سازی ومسجد سازی وساخت مدرسه مردم ِجهیزیه محرومین مردم همه کار مردم وسپاه در عوض حرافی وکلید خزانه بیت المال حسن موندم چرا انتخابات چرا این همه هزینه برای دولت یک طوطی سخنگو تو قفس هم همین کار رو میکنه کاش یک قطره از خون سردار سلیمانی تو رگ این بشر بود یا حداقل با این همه خفتی که مردم بهش میدن خجالت میکشید حالا یاد گرفته دست گدایی به طرف امریکا وقاتل سردار سلیمانی دراز کنه چقدر رهبر عزیزمون به این بشر هشدار میدن ولی نمیفهمه کی باشه سال اینده مردم نبودنش رو جشن بگیرن

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      واقعا حرف دل مردم را زدی

  • میم
    0

    چرا حرف بیخود میزنی

  • رضا
    0

    آقای قالیباف کار آمدی تان را میتوان از عمق فساد مهمترین مدیران برگزیده خود و کل شهرداری تهران و کارهای بیهوده هزینه بر و تبدیل تهران به یک سیاه چاله دید. خدا رحم کند به این ملت !! افرادی که باید محاکمه شوند مدعی و طلبکار شده اند. وای به حال ما

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      بس کن بابا مردم عقل دارن دیدیم سه تا شهردار بعد از قالیباف رو

    • کاربر ناشناس
      0

      حیا کن خدمات دکتر قالیباف درتاریخ ثبت شد

  • مسعود
    0

    ای کاش مدیریت کشور دست مدیرجهادی دکتر قالیباف بود تا حداقل جان مردم درامان بود روحانی درکاخ واستخر فرح درحال خوشگذرانی است جرات حضور دردفتر کارش را ندارد ۷سال خون ملت را درشیشه کرد فقط دروغ ودروغ

    نظرات شما -
    • قربون
      0

      2 تا ساندیس جایزه داری بیا دفتر حوالشو صادر کنیم

    • چشمت را باز کن...
      0

      شمایی که دیگرانی را که حرف درست رو میزنن با ساندیسخوری مورد مسخره کردن و کوچک شمردن قرار میدهی و شاید مورد نظرت بسیجیان هستن ، بدان که آنهایی که برای دفاع از مملکت خودشان میجنگند و جان خودشون رو در کف دست قرار میدهند و با خونشان رنگ و نمایی به قدرت و اقتدار ایران میدهند ، همین هایی هستند که شما با لحن تمسخر ساندیس خور میشماری ، ای اف بر عقل و درک کوته بین شما که اینطور با دشمن هم صدا میشوی ، بدان که اگر همینها نبودن تو اینک انقدر جرات ویا اصلا فرصت نمیکردی که اینطور با عداوت کامل این نیت را داشته باشی..... البته با وجود اینکه دشمن میداند که نقطه قوت کجاست و عده ای هم در داخل با هم صدا شدن فرصت سازی میکنند ،،ولی،، کور خوانده اند ، این فرزندان بسیجی و مردان دلیر و شجاع و مخلص و با شهامت و جسارت ایرانی جلوی آنها خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد که حتی کوچکترین تعرضی ایجاد کنند. شما هم لطفا ایرانی بودن خودت رو زیر سوال نبر ، که ایرانی واقعی تن به ذلت و خواری نمیدهد و با اقتدار توی دهن منافق و دشمن میزند.

  • شهروند
    0

    درشهرداری عملکردشماروشن شد درنمایندگی هم خواهیم دیدعجله نکنید

  • کاربر ناشناس
    0

    نظامی عوامفریب بس کن دیگه

    نظرات شما -
    • ایران بزرگ
      0

      محتمل شما از همان سمتی هستی ، که در دوره ای هم فکران شما به همین روحانی رأی دادن ، که عملکرد ایشان جوری شد که حتی آنهایی که موافق بودن ، جرأت پاسخگویی نداشتن که در این چند سال چه بلایی بر سر این کشور آورد که فقط نظام را زیر سوال برد... پس لطفا در اظهار نظر کردن ، ابتدا از اندیشه و فکر کردن استفاده و بعد با صداقت نظر ده. این نظر صرفا جهت بیدار شدن عده ای است که باید با دید باز رأی بدن ، تا یک مملکت ضرر نکنن.

    • کاربر ناشناس
      0

      خیلی آدم کینه ای هستی.

  • جهش دولت
    0

    دولتی که از ابتدا با درخت امید آمد ، الان خشک شده ، و صرف هزینه برای این دولت شاید به هدر رفتن وقت و زمان و هزینه خواهد شد ، جز اینکه خود دولت این درخت را از نو بکارد ، اگر دولت بخواهد ، تاکید اگر دولت بخواهد....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها