دکتر محمد ابراهیم مداحی :

تربیت مدیران آینده یک ضرورت حیاتی است

رئیس کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه تربیت مدیران به عنوان یک امر زیر بنایی نیازمند نیازسنجی درست و همه جانبه و برآورد نیازهای آموزشی مدیران در همسو شدن آنها با انتظارات کشور و انجام درست امور و بهبود عملکرد نقش بسزایی دارد.

تربیت مدیران آینده یک ضرورت حیاتی است

به گزارش خبر فوری ، وی با بیان این نکته که بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلات کشور ناشی از چرخه معیوب گردش نخبگان و گپ انتقال ناقص تجربیات بین نسلی در حوزه های مدیریتی در سطوح مختلف است، استعداد یابی، جانشین پروری، ساختار سازی و تربیت مدیران مستعد ، دور انديش، سیاست گذار و با انگیزه برای مدیریت آینده کشور را امری حیاتی و ضرورتی غیر قابل انکار دانست.

رئیس پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهي خاطر نشان کرد: پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهي حاصل تعامل مثبت مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانشگاه آزاد اسلامي است. دکتر محمد ابراهیم مداحی در این نشست خبری بیان داشت: طرح تربیت مدیران راهبردی و جهادی آینده با مشورت نخبگان علمی و اجرایی و ساعت ها کار کارشناسی در طول دوسال اخیر تهیه و در هیئت امنای پژوهشکده تصویب و شناسه دفتر توانمند سازی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی را دریافت نموده است.

مداحی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص چگونگی اجرای دوره ، شرایط دانش پژوهان ، زمان اجرا و سایر جزئیات اعلام کرد: به زودی در قالب اطلاعیه ای رسمی موارد فوق از طریق رسانه هاي جمعی و پایگاه های خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها