گفت‌وگوی اختصاصی خبرفوری با وزیری که بالاترین رای اعتماد را از نماینده‌ها گرفت

امیر حاتمی: پیشرفت ایران در صنعت دفاعی خیره‌کننده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ایران پیشرفت شگرف و خیره‌کننده‌ ایران در عرصه صنعت دفاعی داشته است گفت: علوم، فنون و صنایع دفاعی یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین عرصه‌های رشد و تعالی کشور و به عنوان پيشران صنعت ملي محسوب شده ‌است.

امیر حاتمی: پیشرفت ایران در صنعت دفاعی خیره‌کننده است

امیر سرتیب امیر حاتمی که در جریان رای اعتماد بهارستان به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم بالاترین رای را از نمایندگان گرفت، در گفت و گو با خبر فوری گفت: امروز در رزمایش‌های مختلف و مراسم رژه نیروهای مسلح در سالگرد دفاع مقدس و روز ارتش جمهوري اسلامي ايران شاهد به نمایش گذاردن گوشه‌ای از توانمندی تولیدات دفاعی پیشرفته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و به تبع این قدرت‌نمائی،استکبار جهانی ترس و هراس خود را از قدرت دفاعی فرزندان برومند خمینی کبیر(ره) مطرح ساخته اند.

وی با اشاره به اینکه علوم، فنون و صنایع دفاعی یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین عرصه‌های رشد و تعالی کشور و به عنوان پيشران صنعت ملي محسوب شده ‌است اظهار داشت: ‌ بحمدالله با تلاش‌های مستمر، خالصانه‌، متعهدانه و جهادگونه فرزندان این مرز و بوم در عرصه صنعت دفاعی‌، پیشرفت شگرف و خیره‌کننده‌ای را برای ملت ایران رقم زده است‌.

وزیر دفاع بیان داشت: پیشرفت‌هایی که دشمنان بدان اذعان نموده و تحسین دوستان ایران‌زمین را برانگیخته است كه حاصل اين موفقيت ها وجود عناصر زبده و كارآمدي است كه مقام معظم رهبري در همين راستا مي‌فرمايند «وجود نيروهاي عالم، محقق، پژوهشگر، اهل فكر و اقدام و با ايمان در صنايع دفاعي كشور همچون جواهري بسيار گرانبها و غيرقابل قيمت‌گذاري است».

وی ادامه داد: دستاوردهای شگرف و غرور‌آفرین کشور در صنعت دفاعی بومی، ثمره خـون‌های پاک هزاران شهید سرافراز ایران اسلامی و يك هزار شهيد صنعت دفاعي است که جز در سـایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری پیامبری گونه امام راحل(ره) مقام معظم رهبری به‌دست نمی‌آمد.

حاتمی با اشاره به اینکه در مقطع کنونی نیز‌، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان نهادی نخبه‌گرا، پویا، پیشتاز و تصمیم‌ساز در عرصه صنعت دفاعی‌، با حرکتی پرشتاب به سمت فتح قله‌های بلند علوم و فناوری‌های پیشرفته دفاعی و نظامی گام برداشته است عنوان کرد: از آن جمله می‌توان دستیابی به دانش طراحی و تولید محصولات مدرن و پیشرفته نظامی در حوزه‌های رزم زميني، هوائي، دريايي، موشكي، الكترونيك، مهندسي، پدافندي و فضائی اشاره کرد .

وزیر دفاع افزود: اين در حالي است كه وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به عنوان سازمان خدمات‌رسان به آحاد كاركنان نيروهاي مسلح نقش ارزنده و بي‌مانندي را ايفا مي‌نمايد.

وی گفت: در سایه‌های این فضای معنوی و ارزشی و استیلای فرهنگ متعالی اسلامی در بین کارکنان، مدیران، بستر پیشرفت‌های علمی و دفاعی فراهم گردیده است و در همين راستا فرمانده معظم كل قوا فرمودند «وزارت دفاع حساس‌ترين نقطه نظام است».

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رحمان کاکولوند
    0

    سلام.دروود برامیرحاتمی قهرمان افتخار ایران زمین هستین امیدوارم بازهم از قهرمانان ارتش استفاده بشه.

  • رضوان
    0

    احسنت به خاطر این مصاحبه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها