یک خواننده پاپ: خبر قتل را در اخبار شنیدم شوکه شدم، حمید صفت عاشق امام حسین (ع) بود

حامد محضرنیا خواننده موسیقی پاپ درخصوص آثار جدید و آینده کاری خودش گفت: حدود 8 ماه است که تغییر سبک در کارهایم انجام دادم و اکثراً ترانه‌های عاشقانه را کار کرده‌ام و مورد استقبال هم قرار گرفته است.

یک خواننده پاپ: خبر قتل را در اخبار شنیدم شوکه شدم، حمید صفت عاشق امام حسین (ع) بود

حامد محضرنیا گفت: البته ترانه "قهرمان ایرانی" یک هدیه بزرگ از سوی خدا به من بود و همیشه خاطره‌انگیز برای من است. مثلاً همین هفته گذشته حدود هشت هزار نفر این ترانه را در مسابقه والیبال ایران-چین از حفظ و همزمان خواندند.
وی به اتفاقی که این روزهای اخیر برای خواننده رپ کشور رخ داده است اشاره نمود وافزود: خاطرم است حدوداً دو سه مرتبه با حمید صفت در مراسم هیئت محرم حضور داشتم. شناخت کافی نسبت به زندگی و شخصیت حمید ندارم اما آنچه که من از او در این مدت دیدم، عاشق امام حسین (ع) بود و بقیه افراد حاضر می‌گفتند که همیشه جزو افراد حاضر در هیئت بوده است.
وی در پایان عنوان کرد: فعالیت در موسیقی زیرزمینی در احوال و رفتار فرد هنرمند تأثیرگذار خواهد بود. به نحوی این موضوع قابل اهمیت است که روی رفتار و کردار طرفداران چنین هنرمندانی موثر خواهد بود. لذا چقدر خوب است که وقتی از فرهنگ‌سازی صحبت می‌شود، مثبت باشد. چه بسا کارهای بعضی از هنرمندان باعث خودکشی طرفداران هم شده باشد که این موضوع مورد پسند نیست.

33

حجم ویدیو: 18.54M | مدت زمان ویدیو: 00:06:49 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها