آغاز طرح مسکن اجتماعی در قم

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از آغاز طرح مسکن اجتماعی در قم با قرار دادن ۲۰۰ واحد زمین در اختیار بنیاد مسکن خبر داد.

آغاز طرح مسکن اجتماعی در قم

حسن صبوری صبح سه‌شنبه در نشست خبری که در اداره‌کل راه و شهرسازی قم به مناسبت آغاز طرح مسکن اجتماعی در قم برگزار شد، اظهار داشت: این طرح با واگذاری ۲۰۰ واحد زمین به بنیاد مسکن در سال جاری آغاز شده که در شهرهای قم، قنوات و دستجرد پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تصویب طرح جامع ناحیه شهرستان خاطرنشان کرد: یکی از اسناد بالا دستی طرح جامع نواحی است که نیاز به بازنگری داشت که هفته گذشته در شورای برنامه ریزی استان به تصویب رسید و در دستور کار شورای عالی معماری و شهرسازی قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به تصویب طرح تفصیلی مناطق شهر قم افزود: طرح تفصیلی هر هفت منطقه تصویب شد و پردیسان هم از قبل تصویب شده بود.

وی با اشاره به فعال شدن کمیته سیما و منظر استان قم در سال‌های اخیر اظهار کرد: در همین راستا اساسنامه شورای سیما و منظر تصویب شده است.

صبوری با اشاره به مصوبات کمیته سیما و منظر گفت: ممنوعیت اجرای نماهای رومی یکی از این مصوبات بود که سازمان نظام مهندسی و شهرداری تعاملات خوبی در این زمینه داشتند و امیدواریم که دیگر نمای رومی را در شهر قم نداشته باشیم.

وی افزود: در راستای پیگیری موضوعات مرتبط با سیما و منظر، طراحی شهری خیابان‌های چهار مردان و آذر در دستور کار قرار گرفته و به زودی آماده خواهد شد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها