سنگ بزرگ رئال مادرید در راه شیاطین سرخ

باشگاه رئال مادرید به منچستر یونایتد اعلام کرده تمایلی برای فروش هافبک جوان خود ندارد و در غیر این صورت تنها با دریافت مبلغ ۵۰۰ میلیون یورو راضی به فروش او خواهد شد.

سنگ بزرگ رئال مادرید در راه شیاطین سرخ

فدریکو والورده هافبک تیم فوتبال رئال مادرید که فصل گذشته در بیشتر بازی‌ها نیمکت نشین بود و فرصتی برای بازی پیدا نمی‌کرد، پس از جدایی دنی سبایوس و متئو کواچیچ در فصل جاری فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب کهکشانی‌ها به دست آورده و نمایش خوب او کادرفنی این تیم را امیدوار کرده است.

هواداران رئال مادرید امید زیادی به درخشش والورده در ادامه فصل دارند و معتقدند او در صورت ادامه این روند می‌تواند جایگزین خوبی برای لوکا مودریچ کروات باشد.

بازی‌های خوب این هافبک ۲۱ ساله باعث شده شیاطین سرخ هم تمایل خود را به جذب او نشان دهند. اوله گنار سولسشیر با وجود جذب برونو فرناندز، همچنان به تقویت خط میانی تیمش توجه دارد و والورده را به عنوان یکی از گزینه‌ها در نظر گرفته است.

با این حال رئال مادرید به شیاطین سرخ اعلام کرده این بازیکن فروشی نیست و اگر منچستر یونایتد بخواهد والورده را به هر قیمتی جذب کند، باید هزینه بند آزادسازی قرارداد او را بپردازد. این مبلغ حدود ۵۰۰ میلیون یورو است که در صورت پرداخت آن، والورده بالاتر از نیمار و امباپه به گران‌ترین بازیکن جهان تبدیل خواهد شد.

با این حال بسیار بعید است که منچستر یونایتد حاضر به پرداخت چنین مبلغی شود و از همین حالا می‌توان این انتقال را منتفی دانست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها