۹۰ مسافر مشکوک به کرونا در ایلام شناسایی شدند

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام با اشاره به شناسایی ۹۰ مسافر مشکوک به ویروس کرونا، گفت: همچنین از ورود ۱۵۰۰ خودروی خارج استانی به ایلام جلوگیری به عمل آمد.

۹۰ مسافر مشکوک به کرونا در ایلام شناسایی شدند

محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام اظهار داشت: 90 مسافر مشکوک به کرونا در ایلام شناسایی و تحویل مراکز درمانی استان ایلام شده‌اند.

وی گفت: این 90 نفر در اجرای طرح فاصله اجتماعی در مبادی ورودی استان ایلام شناسایی‌شده‌اند.

وی ادامه داد: به همین منظور از ساعت صفر جمعه‌شب به دستور استاندار ایلام همه عوامل و دستگاه‌های مرتبط درگیر در این طرح، بسیج شده‌اند تا در راستای حفظ سلامت مردم طرح ممنوعیت تردد را بدون هیچ ملاحظه‌ای اجرایی کنند.

وی با اشاره به بازگشت این خودروها گفت: همچنین بیش از شش هزار نفر نیز تب سنجی شدند که از این میزان 90 مورد مشکوک به ابتلا بوده‌اند که به مراجع بهداشتی و درمانی برای معاینه بیشتر ارجاع داده شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از همکاری مطلوب ارتش در کنترل مبادی ورودی و ضدعفونی شهرستان‌های چرد اول، سیروان، ایوان و هلیلان قدردانی کرد و گفت: سایر نقاط استان نیز توسط سپاه و بسیج و نیروی انتظامی، هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط کنترل و ضدعفونی می‌شود.

وی ضمن قدردانی از مردم استان برای همراهی و همکاری لازم در اجرای طرح، گفت: بدون شک اجرای صحیح و کامل این طرح می‌تواند در جهت قطع زنجیره انتقال بیماری کمک کند و از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود همچنان پویش در خانه ماندن را ادامه دهند و از همشهریان غیر ساکن در استان نیز بخواهند که به‌هیچ‌عنوان به استان سفر نکنند چراکه از ورود آن‌ها به استان جلوگیری می‌شود.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها