ظریف خطاب به مقامات آمریکا: هموطنان ما را آزاد کنید!

وزیرخارجه ایران نسبت به زندانی بودن چندین دانشمند ایرانی در آمریکا، اعتراض کرد.

ظریف خطاب به مقامات آمریکا: هموطنان ما را آزاد کنید!

وزیرخارجه ایران در توییتی نوشت: " ایالات متحده، چندین دانشمند ایرانی را بدون هیچ اتهامی و یا با اتهامات ساختگی تحریمی، به گروگان گرفته و آنها را آزاد نمی‌کند؛ حتی در شرایطی که دادگاههای خودش این اتهامات پوچ را رد کرده‌اند. ایالات متحده حتی از دادن مرخصی درمانی به افراد بی‌گناهی که در دوره شیوع کرونا در زندان‌هایی دهشتناک زندانی شده‌اند، خودداری می‌کند. هم‌وطنان ما را آزاد کنید!"

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • یک دوست
    0

    جناب ظریف، راه کار شما فقط توئیت زدن شده!!! کار دیگری از دستت بر نمی یاد. توئیت را هم که پدر جد من هم می تونن بزنه، عرضه دیگری ندارید!!!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      فقط ور. میزند. کاری بلد نیست.

    • کاربر ناشناس
      0

      مگر. آمریکایی را. درکیش. پیدا. نکردید. وسپس. نابودش. کردید. نه. میگید. زنده است ونه میکنید مرده. بی. خاصیت

  • مهدی مختاری 291
    0

    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟ شما که می دانید آمریکایی ها چه حیواناتی هستند، چرا به آن جا می روید؟! چرا پاتون رو توی سازمانی که نمی تونه از حق مظلومین دفاع کنه می گذارید؟ بسه دیگه. خواهشاً اینقدر به آمریکا التماس نکنید. ما به تحریم راضی هستیم. لطفاً ما رو با التماس کردن به آمریکایی های حیوان، خوار نکنید. خواهشاً بساط برجام رو جمع کنید؛ تمام دوربین ها رو خرد کنید؛ اجازۀ ورود هیچ بازرسی رو ندید. لطفاً ما رو با حماقت های خودتون نابود نکنید. تمام اشیای قدیمی و با ارزشی رو که توی سازمان کشک سابی هست رو به وطن برگردونید. یه سازمان ملل دیگه توی کشور خودمون بسازیم. کمی هم به یاد خداوند یکتا و روز قیامت باشید.

  • محمد
    0

    دانشمند های ما در کشور دشمن چیکار می کردند که گرفتار بشوند ؟ ببین دروغگو ی ماله کش از این نوع سوال های ساده اینقدر زیاد هست که همه دست شما رو خواندند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها