حجت الاسلام ذوالنور: «بیطرف» با نشان فتنه و محمدخاتمی به مجلس آمده بود بنابراین رای نیاورد

نماینده مردم قم گفت: بی‌طرف نزد تعدادی از نمایندگان گفته بود که برای پذیرفتن وزارت از رئیس دولت اصلاحات اجازه گرفته در واقع او با برند فتنه و خاتمی به مجلس آمده بود به همین دلیل نمایندگان و اصولگرایان مجلس به او رای ندادند.

حجت الاسلام ذوالنور: «بیطرف» با نشان فتنه و محمدخاتمی به مجلس آمده بود بنابراین رای نیاورد

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس امروز در هجدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور که در محل دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است، گفت: اینکه آقایان مصاحبه می کنند و می‌گویند بی‌طرف به دلیل مسائل فنی و تخصصی نتوانست اعتماد مجلس را جلب کند اینگونه نیست چون بی‌طرف نزد تعدادی از نمایندگان گفته بود که برای پذیرفتن وزارت نیرو از رئیس دولت اصلاحات اجازه گرفته در واقع او با برند فتنه و رئیس دولت اصلاحات به مجلس آمده بود به همین دلیل نمایندگان و اصولگرایان مجلس به او رای ندادند و در نهایت وزیر نشد و قرار نیست که فتنه هم در مجلس رای بیاورد.

وی با بیان اینکه اینگونه نبوده که نمایندگان اصولگرا به وزرای پیشنهادی رای ندهند، افزود: اتفاقا اصولگرایان تلاش کردند که برخی وزرای پیشنهادی رای بیاورند، مثلا در مورد وزارت آموزش و پرورش تلاش شد که گزینه‌ای معرفی شود که این وزارتخانه را به محل یارگیری مخالفان نظام تبدیل کنند. در هر حال ما به گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش ایراداتی داشتیم اما وقتی دیدیم اصلاح طلبان و اعتدالگرایان به دنبال ساقط کردنش هستند به دنبال حفظ او برآمدیم.

نماینده قم در مجلس گفت: در مورد جهرمی وزیر ارتباطات نیز به بهانه اینکه شنود در فتنه ۸۸ را مدیریت کرده تلاش هایی از طرف آقایان صورت گرفت که رای اعتماد نیاورد اما نتوانستند به هدف خود نرسیدند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها