احمدی‌نژاد با خودش چسب هل داشت

احمدی‌نژاد به‌تازگی گفته «اگر مانع نمی‌شدند همه ثروت‌ها را تقسیم می‌کردم».

احمدی‌نژاد با خودش چسب هل داشت

به گزارش خبر فوری به نقل از گُلوَنی ، البته ایشان زمان خودشان این کار را انجام دادند و ثروت‌ها به دست صاحبانشان رسید. ولی خب اگر به دست من و شما نرسیده لابد صاحبش نبودیم. به‌هرحال این‌جور هم نبود که چیزی بین مردم تقسیم نشده باشد. به‌شخصه، کاسه چه کُنم را در دست مردم می‌دیدم و تایید می‌کنم که به‌خوبی بین مردم توزیع شده بود که ازاین‌جهت، واقعاً ممنونیم. انصافا کاسه‌هایش هم نشکن بود و هشت سال آزگار، لب پر هم نشد لامصب.

راست و دروغش به ما ربطی ندارد ولی شنیدیم «در آمریکا تی‌شرت‌هایی به بازار آمده که روی آنها به زبان‌ها مختلف از اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور شده از مردم دنیا عذرخواهی کرده‌اند». والا ما هم آن زمان اگر پولی در دست‌وبالمان بود، تی‌شرت که سهل است می‌رفتیم انقلاب، به تعداد زنده‌ها و مرده‌های دنیا، سفارش تراکت می‌دادیم ولی خب چون دستمان تنگ بود صبح به صبح می‌رفتیم جلوی آینه، اول از خودمان عذرخواهی می‌کردیم بعد هم می‌رفتیم دنبال پول که خب با نخود سیاه، یکی بود.

درست است که پول نداشتیم از طریق این تی‌شرت‌ها از مردم دنیا عذرخواهی کنیم ولی یک "تو رو جون مادرت برو"یی در چشمانمان موج می‌زد که هر کسی می‌دید متوجه می‌شد. ولی خب احمدی‌نژاد بود و انگار چسب هل زده بود به صندلی ریاست و هر چه می‌گفتیم برو، فایده نداشت.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها