كلاهبرداري از مديران كافي نت براي قمار

مرد قمار باز كه اقدام به فریب و کلاهبرداری از صاحب کافی نت كرده بود توسط پليس فتا استان یزد شناسايي و دستگير شد.

كلاهبرداري از مديران كافي نت براي قمار

سرگرد مرتضی ابوطالبی ، رئيس پليس فتاي استان يزد در تشريح اين خبر به خبرنگار خبرفوري گفت: مدیر یکی از کافی نت‌های سطح شهر يزد با طرح شكايتي در پليس فتا عنوان كرد، فردي ناشناس به عنوان مشتری مراجعه و پس از لحظاتی از من درخواست كرد با عابر بانک شخصی‌ام برای وی خرید اینترنتی انجام دهم‌، من هم طی 5 مرحله حدود یک میلیون تومان خرید اینترنتی انجام دادم که وی پس از لحظاتی با توجه به شلوغی کافی نت از محل خارج و اقدام به فرار كرد. با توجه به اهمیت موضوع بررسي پرونده در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: باتوجه به عکس و فیلمی که از طریق دوربین داخل کافی نت در اختیار شاکی بود متهم پس از پیگیری‌های لازم پس از دو روز در یکی دیگر از کافی نت‌ها دستگیر شد.

رئيس پليس فتاي استان يزد خاطر نشان كرد: متهم در بازجويي ها اقرار كرد و درباره انگيزه خود را از این نوع کلاهبرداری گفت، تمام زندگی خود را در سایت‌های قمار بازی از دست داده‌ام و دیگر پولی برام باقی نمانده بود به همین جهت به کافی نت‌های شهرهای مختلف مراجعه و با جلب اعتماد صاحب مغازه از کارت آنها برای شارژ كردن حساب کاربری در سایت‌های قمار استفاده و در فرصت مناسب متواری می‌شدم .

وي تاكيد كرد: بازی‌های قمار در ایران جزء موضوعات مجرمانه به حساب می‌آید؛ طبق قانون مجازات اسلامی مواد (۷۰۵ تا ۷۱۱) و ماده ۵۶۴ قانون مدنی، قمار و شرط ‌بندی جرم بوده و دایرکنندگان و شرکت‌کنندگان در این‌گونه مسابقات به استناد به مواد فوق‌الذکر مجرم محسوب می‌شوند.

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها