آقای صدر، اینو چی می‌گی؟

سارقان، با دستبرد به یک خانه در منطقه قیطریه، همه اطلاعات تاریخی یکی از مشهورترین کارشناسان فوتبال ایران را به سرقت بردند.

آقای صدر، اینو چی می‌گی؟

به گزارش خبر فوری به نقل از گُلوَنی ، این چه کاری است آقای صدر؟ به هرکسی اطمینان کردیم آخرش خنجر را تا ابتدا در پشتمان فرو کرد. آخر اطلاعات به این مهمی را کسی دم دست می‌گذارد؟ اگر اطلاعات خانوادگی و یا شجره‌نامچه خودتان هم بود، روی طاقچه می‌گذاشتید تا هر از خدا بی‌خبر و دست کج و ناپاک دستی بیاید و زیر بغلش بگذارد و ببرد؟ نمی‌گویید حالا ما باید چی چواب آیندگان‌مان را بدهیم؟ می‌دانید چه زندگی‌هایی بر سر همین کوتاهی شما از هم پاشیده می‌شود؟ اصلا می‌دانید عمق فاجعه تا کجاست؟

این همه آمدیم و پز دادیم و به این استقلالی‌های دوست و برادران عزیزمان سرکوفت زدیم و فخر فروختیم که شما شش تایی هستید و ما همان‌هایی هستیم که اعداد شش و چهار را طبق این اسناد به مالکیت خودمان درآورده‌ایم. حالا توی شهراورد بعدی چه بگوئیم؟ اگر یک آبی پوش(ترجیحا برادر) بیاید و بگوید که سندش کو؟ چه داریم جواب بدهیم؟ بگوییم که شرمنده، حالا شما همینجوری قبول کنید که شش‌تایی هستید تا دزد را دستگیر کرده و سندش را رو کنیم؟ فکر می‌کنید قبول می‌کنند؟

حالا اگر دزد را دستگیر کردند و آن دزد محترم آمد و اعتراف کرد که نه تنها پرسپولیس شش تا نزده، بلکه استقلال هشت تا زده و این هم سندش و این هم مدال شوالیه اش، شما می‌آیید و جواب شان را می‌دهید؟

دیگر با چه رویی توی چشم فرزندانمان نگاه کنیم و بگوییم که اگر پرسپولیسی نشوید از ارث محرومتان می‌کنیم؟ آقای صدر، بقول آن دوست عزیزمان، این را دیگر چه می‌گویید؟ هان؟ هان؟

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها