مازیار میری در گفت‌وگو با خبرفوری: امیدارم وزیر ارشاد نگاه ویژه به فرهنگ داشته باشد/ باید آزادی گفتگو، اندیشه و بیان وجود داشته باشد

مازیار میری نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون ابتدا درخصوص فیلم جدیدش

مازیار میری در گفت‌وگو با خبرفوری: امیدارم وزیر ارشاد نگاه ویژه به فرهنگ داشته باشد/ باید آزادی گفتگو، اندیشه و بیان وجود داشته باشد

به گزارش خبر فوری ، مازیار میری نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون ابتدا درخصوص فیلم جدیدش "ساراوآیدا" گفت: این فیلم به یک رفاقت و دوستی از نوع دخترانه اشاره می‌کند. همیشه عادت کرده‌ایم رفاقت‌ها و قول‌ها را به مردان نسبت دهیم اما من معتقد هستم که خانم‌ها و دختران خیلی رفاقت‌های عمیق‌تر و صادقانه‌تری دارند.

وی عنوان کرد: ازطرفی مسئولیت‌پذیری در جامعه‌ی ما کم شده است که بایستی این خصلت را در خود افزایش دهیم که مسئول کارهای خویش هستیم.

این کارگردان سینما پیرامون رویکرد و سیاست‌های دولت در چند سال اخیر اظهار داشت: هر چقدر به فرهنگ توجه شود، باز هم کم است چراکه فرهنگ زیربنای اقتصاد و اجتماع کشور است.

میری همچنین ادامه داد: امیدوارم علاوه بر وزیر محترم پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از رأی اعتماد، نگاه حرفه‌ای، عمیق و ویژه‌ای در دولت نسبت به مقوله فرهنگ باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم که باید برای هر اتفاقی آزادی گفتگو، اندیشه و بیان وجود داشته باشد. فیلم‌هایی که مجوز رسمی از وزارت ارشاد دارند باید کاملاً بتوانند در همه‌ی فضای کشور نمایش داده شوند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها