کرونا سبب مرگ ۷۲ نفر در یزد شد/ مرگ ۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۲ نفر در استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۱ نفر مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

کرونا سبب مرگ ۷۲ نفر در یزد شد/ مرگ ۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

ابراهیم سلمانی یکشنبه شب افزود: از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون، ۲ هزار و ٢٠٧ نفر با علایم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی با اشاره به مثبت شدن نمونه آزمایش ٨٤ مورد جدید از ابتلای افراد به این بیماری ادامه داد :بر این اساس تاکنون ٧٢٥ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان، ٣٥٢ نفر مربوط به شهرستان یزد است ، همچنین ١٥٨ مورد مربوط به میبد، ١٥٣ نفر در اردکان و ١٦ مورد هم در ابرکوه ثبت شد.

سلمانی تصریح کرد: همچنین ۱۲ مورد مربوط به بافق، ١١ نفر در بهاباد، ٩ مورد در مهریز، اشکذر و تفت هر کدام ۶ مورد و ۲ نفر هم مربوط به خاتم است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد، تعداد بهبود یافته ها و ترخیص شده از بیمارستان‌ها را هزار و ٢٥٢ ( ۵۶ درصد) نفر ذکر کرد.

سلمانی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان گفت: برای قطع زنجیره انتقال این بیماری، مردم از دید و بازدیدهای عید و سفرهای نوروزی جدا خودداری کنند و توصیه های وزارت بهداشت را جدی گرفته و در خانه بمانند.

منبع: ایرنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها