روند صعودی بیماران کرونایی در استان اردبیل؛ شمار مبتلایان به ۲۷۰ نفر رسید

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: هم‌اکنون ما در استان اردبیل شاهد افزایش بیماران کرونایی و روند صعودی هستیم و شمار مبتلایان قطعی به ۲۷۰ نفر رسید.

روند صعودی بیماران کرونایی در استان اردبیل؛ شمار مبتلایان به ۲۷۰ نفر رسید

افشین فتحی اظهار داشت: از ابتدای ورود ویروس کرونا به استان اردبیل ما در مجموع 329 نفر بیمار کرونایی در مراکز درمانی سطح استان بستری و ثبت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بیشترین موارد بستری در بیمارستان‌های مرکز استان است افزود: از این میزان موارد بستری بیشترین موارد بستری در بیمارستان‌های مرکز استان است به طوری که 108 مورد بستری در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل، 66 مورد بستری در بیمارستان امام رضا(ع) و 59 مورد در بیمارستان سبلان بستری است.

فتحی در ادامه تصریح کرد: همچنین 24 مورد در بیمارستان‌ها و مراکز ویژه کرونا در شهرستان پارس‌آباد، 18 مورد در شهرستان گرمی، 48 مورد در شهرستان مشگین‌شهر و 6 مورد نیز در مراکز درمانی شهرستان خلخال بستری هستند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به روند صعودی بیماران کرونایی در استان اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون ما در استان اردبیل شاهد افزایش بیماران کرونایی و روند صعودی هستیم و شمار مبتلایان قطعی به کرونا در استان اردبیل به 270 نفر رسید.

وی با تأکید بر اینکه در خانه ماندن زنجیره شیوع ویروس کرونا شکست خواهد داد اظهار کرد: متاسفانه شاهد 4 فوتی جدید بر اثر ابتلا به بیماری ویروسی کرونا بوده‌ایم که در مجموع فوتی‌های کرونا در استان اردبیل به 34 مورد افزایش یافت.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها