تعطیلی همه واحدهای صنفی غیر ضرور کهگیلویه

همه واحد های صنفی غیر ضرور و فروشگاه های زنجیره ای در شهرستان کهگیلویه تعطیل می شوند.

تعطیلی همه واحدهای صنفی غیر ضرور کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای سلامت این شهرستان گفت: با توجه به شیوع این ویروس در استان و شهرستان، باید با اقداماتی جهادی با شیوع این ویروس در شهرستان مقابله کرد.
علیرضا اتابک افزود: بر اساس مصوبه شورای سلامت شهرستان، تمامی واحد های صنفی غیر ضرور و فروشگاه های زنجیره ای از امروز تا 15 فروردین ماه امسال تعطل می شوند.
وی گفت: واحدهای صنفی نانوایی، میوه و تره بار، قصابی و مرغ و ماهی و برخی از فروشگاه های مواد غذایی با رعایت اصول بهداشتی به فعالیت خود ادامه می دهند.
اتابک ادامه داد: اکیپ های مختلفی متشکل از ماموران شهرداری، صنعت و معدن ، شبکه بهداشت ، نیروی انتظامی و تعزیرات با همکاری سپاه و دستور قضایی، تمامی دستفروشان، خودروهای دوره گرد عرضه میوه و آجیل برای تامین سلامت مردم جمع آوری میشوند.
فرماندار کهگیلویه اضافه کرد: در معابر شهری دهدشت نیز با تمهیدات پلیس راهور محدودیت های ترافیکی اعمال میشود.
علیرضا اتابک همچنین به جدی بودن برخورد با ورود مسافران به شهرستان اشاره کرد و گفت: پست های قرنطینه و تب سنجی ورودی های شهرستان با قاطعیت بیشتری فعالیت می کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه هم در این جلسه گفت: برای پیشگیری از شیوع این بیماری بخش های مورد نیاز در بیمارستان امام خمینی در حال آماده سازی هستند.
دکتر محمد طاهر طیب زادگان افزود: برای مقابله با شیوع این ویروس باید با جدیت و حساسیت بیشتری به این مساله نگاه کرد.

منبع: صداوسیما

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها