کاهش بیش از ۵۰ درصدی ورود خودرو به چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان در یک مسیر ترانزیتی قرار دارد، گفت: در روزهای اخیر با کاهش ۵۲ درصدی ورودی و کاهش ۵۰ درصدی خروجی خودرو از محورهای مواصلاتی استان مواجه هستیم.

کاهش بیش از ۵۰ درصدی ورود خودرو به چهارمحال و بختیاری

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری اول فروردین‌ماه در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با شبکه خبر با تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: حدود ۵۷ درصد مردم این استان در راستای اجرای این طرح مورد غربالگری کرونا ویروس قرار گرفته‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در راستای اجرای طرج بسیج ملی مقابله با کرونا در استان ۱۲ کمیته و چندین جلسه شورای تأمین در همین راستا تشکیل شده است، قطعا وضعیت مطلوب این استان در راستای مقابله با شیوع کرونا ویروس مدیون عمل به پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان است.

وی در ادامه با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در وضعیت مطلوبی از نظر کنترل شیوع ویروس کرونا قرار دارد، خاطرنشان کرد: تصمیات ستادهای استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس زمانی مؤثر است که مردم همراهی لازم را با مسئولان داشته باشند، خوشبختانه مردم این استان همراهی خوبی در اجرای مصوبات داشته‌اند.

عباسی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در یک مسیر ترانزیتی قرار دارد، یادآور شد: در روزهای اخیر با کاهش ۵۲ درصدی ورودی، کاهش ۵۰ درصدی خروجی خودرو و کاهش 46 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان مواجه هستیم، همچنین اصناف و بازاریان نهایت همکاری را در تعطیلی بازار داشتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کادر درمان این استان به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت به مردم هستند، درخواست ما این است که مردم با در خانه ماندن در کنترل این ویروس مسئولان دانشگاه علوم پزشکی را یاری کنند.

وی تأکید کرد: امیدواریم با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و همراهی مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این ویروس را شکست دهیم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها