رئیس جمعیت هلال احمر:

۲۶ زائر در مکه بستری هستند

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه 26 زائر در مکه بستری هستند گفت: مشکل بزرگ حج امسال گرمای شدیدی است که ممکن است زائران را در انجام مناسک حج دچار مشکل کند.

۲۶ زائر در مکه بستری هستند

به گزارش خبر فوری به نقل از مهر، سید امیر محسن ضیایی در نشست خبری به چهار مورد فوتی زائران ایرانی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هشت زائر ایرانی در بیمارستان سعودی مکه و ۱۸ زائر نیز در بیمارستان هلال احمر مکه بستری هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر در ارتباط با موضوع منابع مالی جمعت مالی هلال احمر برای اجرای برنامه ها گفت: پیشنهاد ما به سازمان برنامه و بودجه این است که ردیف پایدار به سازمان هلال احمر اختصاص داده شود تا مشکلات اعتباری برطرف شود.

ضیایی در خصوص ۵۰۰ میلیاردتومان بودجه امداد و نجات گفت: این بودجه در دولت مصوب شده و دنبال این هستیم که این بودجه محقق شود.

وی به افزایش ظرفیت ناوگان امداد و نجات اشاره کرد و گفت: اخیرا توانستیم مجوز واردات ۳۷۵ آمبولانس و خودروی عملیاتی را بگیریم و ۷۵ قبلا خریداری شده و در گمرگ قرار دارد.

آلودگی آب زمزم صحت ندارد

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه به موضوع همکاری سعودی ها در مراسم حج امسال اشاره کرد و گفت: روند همکاری ها در مکه و مدینه خوب است مشکلی برای ارائه خدمات به زائران نداریم. مشکل امسال گرمازدگی و دمای بالا است که ممکن است زائران را در مراسم مناسک حج دچار مشکل کند.

ضیایی خاطرنشان کرد: مشکل آلودگی آب زمزم صحت ندارد.

30

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها