چگونگی فرار زندانیان پارسیلون خرم‌آباد فاش می‌شود!

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، گفت: چگونگی فرار زندانیان «پارسیلون» خرم‌آباد توسط کارشناسان فنی در دست بررسی است.

چگونگی فرار زندانیان پارسیلون خرم‌آباد فاش می‌شود!

محمود ثمینی امروز جمعه با بیان اینکه بر اساس خبر و اطلاعی که به ما رسید، روز گذشته ساعت شش بعدازظهر در اثر غفلت نگهبان زندان پارسیلون خرم آباد ۲۳ نفر از زندانیان از زندان گریخته بودند، اظهار داشت: در حین فرار با توجه به ایست مأموران و عدم توجه این زندانیان، یک نفر از زندانیان فراری کشته و یک نفر مجروح شد که در بیمارستان تحت درمان است و یک نفر نیز دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه ظاهراً یک نفر دیگر از زندانیان خود را تسلیم می‌کند، گفت: چگونگی فرار زندانیان توسط کارشناسان فنی در دست بررسی است، قطعاً این امر از سوی کارشناسان انجام می‌شود و قصور و تقصیر متوجه هر کسی که باشد توسط مقامات قضائی به آن پرداخته و رسیدگی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه با بیان اینکه تاکید و توصیه ما به کسانی که از مخفیگاه این افراد مطلع هستند و زندانیان فراری این بوده که خود را تسلیم قانون کنند و مشکلی برای خود در آینده به وجود نیاورند و موجب افزایش مشکل نشوند.

ثمینی با تاکید بر اینکه مأموران در تعقیب این زندانیان فراری هستند و امیدواریم به نتیجه برسد، افزود: اکثر زندانیان فراری، زندانی حمل و توزیع مواد مخدر بوده اند، هنوز حکم خاصی برای آنها ابلاغ نشده و در حال رسیدگی و اعلام حکم بودند.

وی، عنوان کرد: خیلی این افراد خطرناک به آن معنا نیستند اما به هر حال کسانی هستند که به جرم مواد مخدر دستگیر شده بودند.

منبع: رکنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها