"اسباب‌کشی" در نوروز ممنوع!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از ممنوعیت اسباب کشی از اول فرودین ماه تا پایان روز چهاردهم این ماه خبر داد.

"اسباب‌کشی" در نوروز ممنوع!

سرهنگ محمدرضا آمویی با بیان اینکه ممنوعیت اسباب‌کشی در ایام عید مثل سال‌های گذشته به قوت خود باقی است، گفت: افراد برای اسباب کشی در محدوده زمانی اول فروردین تا پایان روز چهاردهم، باید از کلانتری محل مجوز لازم را بگیرند.

وی گفت: با توجه اینکه امکان مسافرت‌ شهروندان و خالی ماندن منازل در ایام عید نوروز فرصت مناسبی برای سارقان منزل ایجاد می شود، در این راستا شهروندان باید با رعایت نکات ایمنی، از این مساله پیشگیری کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اعلام اینکه شهروندان هنگام خروج از منزل حتما باید به یکی از همسایگان معتمد و یا اقوام درجه یک خود عدم حضور خود را در منزل اطلاع دهند، گفت: استفاده از تجهیزات و قفل های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسایل ایمنی دیگر می تواند از سرقت منازل پیشگیری کند.

آمویی در پایان یادآور شد: همچون همیشه پلیس در محلات حضور فعال خواهد داشت تا در راستای ارتقاء ضریب امنیت شهروندان درمحلات وضعیت بهتری نسبت به سالهای گذشته شاهد باشیم.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها