صدور دفترچه بیمه در ایام نوروز تعطیل نخواهد بود

مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان فارس با اعلام اینکه در ایام نوروز صدور و تمدید دفترچه بیمه در فارس تعطیل نخواهد بود، اعلام کرد که برای اطلاع از مراکز کشیک به نشانی اینترنتی این اداره کل مراجعه شود.

صدور دفترچه بیمه در ایام نوروز تعطیل نخواهد بود

مسعود عطایی‌نژاد مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان فارس پنجشنبه 29 اسفند به خبرنگاران گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی که نیاز مبرم به صدور دفترچه درمانی دارند می توانند در روزهای تعطیل، از دوم تا چهارم و همچنین روز دوازده فروردین، به شعب و کارگزاری های این سازمان که به عنوان واحدهای کشیک مشخص شده‌ است مراجعه کنند.

وی افزود: در سایر ایام اداری فروردین ماه شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی فارس کماکان آماده ارایه خدمات بیمه ای به کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران خواهد بود اما توصیه می شود بنا به حساسیت روز های اخیر و کنترل بیماری کرونا از مراجعه غیرضروری به این مراکز اکیدا خودداری شود.

عطایی نژاد یاد آور شد که خدمات مختلف تامین اجتماعی از طریق سامانه اینترنتی eservices.tamin.ir قابل دریافت و پیگیری است، گفت: امکان ثبت غیرحضوری صدور دفترچه درمانی نیز در سامانه وجود دارد.

این مقام مسئول در عین حال گفت: افرادی که نیاز مبرم به صدور دفترچه درمانی دارند می توانند از طریق سامانه اینترنتی تامین اجتماعی (eservices.tamin.ir ) بدون نیاز به خروج از خانه، درخواست خود را ثبت کرده و با مراجعه به شعبه یا کارگزاری تامین اجتماعی انتخابی و بدون معطلی دفترچه خود را دریافت کنند.

مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی فارس همچنین گفت: بیمه شدگانی که دفترچه آنان تا پایان بهمن ماه اعتبار داشته، این اعتبار تا پایان فروردین ماه سال 99 تمدید شده و نیازی به مراجعه برای تمدید دفترچه ندارند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها