تبریک عیدانه چهره‌ها به مخاطبان خبرفوری / سال ۹۸ ما را چطور دیدید؟

تبریک و قدردانی هنرمندان و چهره‌های سرشناس کشورمان به پاس چهارسال تلاش‌ رسانه بزرگ خبرفوری را در یک ویدئوی کوتاه ببینید.

تبریک عیدانه چهره‌ها به مخاطبان خبرفوری / سال ۹۸ ما را چطور دیدید؟

چهار سال و نیم گذشت. چهار سال و اندی از روزی که رسانه‌ای جدید در ایران متولد شد. رسانه‌ای که مانند بسیاری از رسانه ها دستش در جیب مردم نبود، پول از نهادهای حاکمیتی نمی‌گرفت و وظیفه خود نمی‌دید که خبرها و گزارش‌هایی فرمایشی منتشر کند.

خبر فوری حاصل یک ایده جدید بود. ایده‌ای جوان، برای آینده رسانه ای ایران. ایده ای که یک نفر آن را طرح کرد و برای اجرایش، زندگی اش را گذاشت: ایده خلق رسانه در پیام رسان‌ها؛ و حالا ده‌ها رسانه در یک بستر جدید بی آنکه دغدغه پول کاغذ و دیده نشدن در کیوسک‌های مطبوعاتی را داشته باشند، از این ایده برای ارتباط با مردم استفاده می‌کنند.

در همین راستا در کلیپی که در ادامه می‌بینید، تبریک و قدردانی هنرمندان و چهره‌های سرشناس کشورمان به پاس چهارسال تلاش‌ رسانه بزرگ خبر فوری را شاهد هستیم.

چهره‌هایی از جمله رامبد جوان، پژمان جمشیدی، فرزاد فرزین، بهاره رهنما، حمید هیراد، پرواز همای، پژمان بازغی، وحید شمسایی، حامد همایون، رویا تیموریان، اشکان خطیبی، علی اوجی، مهسا ایرانیان، مجید افشاری، سیما تیرانداز، مهدی جهانی و ...

ویژه برنامه آخرین روز سال ۱۳۹۸ را ببینید و درباره عملکرد خبرفوری در این سال نظر دهید:

17

حجم ویدیو: 19.17M | مدت زمان ویدیو: 00:05:42 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها