خالق اپلیکیشن iTrump بر دونالد ترامپ پیروز شد!

خالق یک اپلیکیشن در حوزه موسیقی پس از چند سال دعوای حقوقی با وکلای دونالد ترامپ که در این میان رئیس‌جمهور آمریکا نیز شده، سرانجام در دادگاه پیروز شد.

خالق اپلیکیشن iTrump بر دونالد ترامپ پیروز شد!

به گزارش خبر فوری و به نقل از کلیک، تام شارفلد نوازنده‌ای که به دنیای تکنولوژی وارد شده در سال ۲۰۱۱ در کالیفرنیا با ارائه دومین اپلیکیشن خود در حوزه موسیقی، ناخواسته وارد جدالی جدی با دونالد ترامپ شد. iTrump که از کلمه ترومپت (Trumpet) گرفته شده نواختن آن‌لاین ترومپت را ممکن و دربرگیرنده آموزش چگونگی نواختن ترومپت است.
این اپلیکیشن تحت عنوان تجاری Spoonjack LLC پس از ارائه اپلیکیشن iBone به بازار آمد که نواختن ترومبون را آموزش می‌دهد. ترومبون سازی است که شارفلد سال‌های دانشجویی مهندسی در دانشگاه ام آی تی آمریکا را به نواختن‌اش سپری کرده بود. وکلای دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۱ در نامه‌ای به شارفلد او را موظف کردند تا برای همیشه از استفاده از عنوان "iTrump" به عنوان اسم اپلیکیشن خود انصراف دهد.
زمانی این نامه نوشته شد که iTrump در پی گزارش‌ برخی نشریات معتبر شهرت یافته بود. نبردی که یک سوی آن ترامپ و وکلایش بودند و سوی دیگر آن شارفلد حتی بدون داشتن یک وکیل. اما پیروزی شارفلد کار سختی نبود و او دادگاه را در همان زمان برد.
پس از پیروزی اولیه شارفلد در دادگاه، این بار او بود که با توجه به نتایج پیگیری‌های شخصی‌اش، به کمپانی ترامپ برای مواردی نظیر نقص اداری در ثبت و… حمله قانونی کرد.
بر اساس رای دادگاه، کمپانی ترامپ در نیویورک حق استفاده از عنوان Trump را در محصولات مرتبط به خدمات سرگرمی و موسیقی از دست داد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها