استاندار هرمزگان:

احتمال بارندگی گسترده در هرمزگان با توجه به پیش بینی هواشناسی / خدماتی به گردشگران ارائه نمی شود

استاندار هرمزگان گفت: اگر در تعطیلات نوروز مردم هر چه بیشتر در خانه بمانند و از تردد و مسافرت خودداری داشته باشند، می توانیم چرخه انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم.

احتمال بارندگی گسترده در هرمزگان با توجه به پیش بینی هواشناسی / خدماتی به گردشگران ارائه نمی شود

فریدون همتی استاندار هرمزگان صبح امروز(۲۹ اسفندماه) در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با تاکید بر اینکه مردم به طور ویژه باید در تعطیلات نوروز به توصیه ها برای پیشگیری از بیماری کرونا توجه کنند، عنوان کرد: اگر در این ایام مردم هر چه بیشتر در خانه بمانند و از تردد و مسافرت خودداری داشته باشند، می توانیم چرخه انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروز ارائه هیچ خدماتی به گردشگران در هرمزگان پیش بینی نشده و مبادی ورودی و خروجی استان نیز به شدت کنترل و مراقبت می شوند.

استاندار هرمزگان افزود: هواشناسی نیز پیش بینی بارندگی گسترده در تعطیلات نوروز برای استان هرمزگان را داشته و با توجه به اینکه هیچ خدماتی در این ایام به گردشگران ارائه نمی‌شود و هیچ محلی برای اسکان آنها در نظر گرفته نشده، ممکن است گردشگران در سفر به این استان دچار مشکلاتی شوند.

همتی تصریح کرد: به طور جدی از مردم می خواهیم تا به توصیه ها توجه و از انجام سفر و تردد غیرضروری خودداری کنند و برای حفظ سلامتی خود و دیگران در خانه بمانند.

وی همچنین از تلاش گسترده پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی در استان هرمزگان برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی و اتاق بازرگانی استان هرمزگان نیز کمک های بسیار خوبی در راستای خرید تجهیزات بیمارستانی در استان داشتند که از مشارکت آنان در این امر قدردانی می کنیم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها