ورود مسافران نوروزی به گیلان؛ حجم ترددهای بین شهری استان بسیار بالا است

رئیس پلیس راهور استان گیلان از ورود نسبی مسافران نوروزی به استان خبر داد و با بیان اینکه میزان آن در مقایسه با سنوات گذشته قابل توجه نیست، گفت: حجم ترددهای بین شهری در استان گیلان بسیار بالا است.

ورود مسافران نوروزی به گیلان؛ حجم ترددهای بین شهری استان بسیار بالا است

سرهنگ امیر طالبی با تأکید بر‌اینکه هم‌اینک شاهد حجم ورود 20 تا 25 درصدی مسافران به استان گیلان هستیم، اظهار داشت: با تمام توصیه‌ها، هشدارها و اخطارهای صادر شده به علت شیوع ویروس کرونا همچنان شاهد حجم بالای ترددهای بین شهری در استان گیلان هستیم.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان حجم ورود مسافران نوروزی به این استان را قابل توجه ندانست و با اشاره به اینکه همین میزان سفرهایی که شاهد آن هستیم نیز بسیار خطرناک است، عنوان کرد: گیلان در شرایط بحرانی قرار داد و این موضوع بارها از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم رسیده است.

طالبی پرهیز از هرگونه تردد و سفر به استان گیلان به‌علت شیوع بالای بیماری در آن را طبق گزارشات وزارت بهداشت و درمان و ستاد مبارزه با ویروس کرونا لازم و ضروری خواند و تصریح کرد: هشدارها به اندازه کافی داده شده بنابراین امروز کسی نمی‌تواند بگوید که از خطر ویروس کرونا بی‌اطلاع است.

وی ضمن ابراز نگرانی از مشاهده مسافرانی که لوازم و چمدان‌های خود را در بالای وسیله نقلیه قرار داده و در حال تردد در محورهای استان گیلان هستند، ابراز داشت: به‌غیر از مسافران، گیلانی‌ها و افراد بومی خود استان هم آن‌چنان که لازم است محدودیت‌ها را رعایت نکرده و بی‌مهابا در سطح شهرها تردد می‌کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان از ترافیک سطح شهر رشت و برخی از شهرهای دیگر استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: در روزهای اخیر حتی کار به‌جایی رسیده که شاهد ایجاد گره ترافیکی در سطح شهرهای گیلان هستیم و نیروهای پلیس راهور استان برای عادی کردن ترددها وارد عمل شده‌اند.

طالبی با بیان اینکه حجم بالای ترددهای بین شهری در استان گیلان افرادی که قرنطینه خانگی را به‌خوبی رعایت کرده‌اند را دلسرد می‌کند، عنوان کرد: ما اجازه نداریم از قوه قهریه برای در خانه نگهداشتن مردم و جلوگیری از ترددها استفاده کنیم اما انگار درصدی از مردم انتظار دارند با آنان برخورد سخت انجام شود.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها