روند صعودی کرونا ویروس در ایلام، آمار مبتلایان را به ۱۲۰ نفر رساند

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: با احتساب ۱۱۰ مورد مثبت کرونا در روزهای گذشته و ۱۰ مورد مثبت جدید از ظهر دیروز تا امروز تعداد بیماران مبتلا به کرونا به ۱۲۰ نفر رسید.

روند صعودی کرونا ویروس در ایلام، آمار مبتلایان را به ۱۲۰ نفر رساند

محمد کریمیان اظهار داشت: با احتساب 110 مورد مثبت کرونا در روزهای گذشته و 10 مورد مثبت جدید از ظهر دیروز تا امروز تعداد بیماران مبتلا به کرونا به 120 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: این افزایش در 24 ساعت گذشته رشد 9 درصدی را نشان می‌دهد و زنگ خطری برای استان ایلام است که مبتلایان در آن روند صعودی دارد.

وی در ادامه یادآور شد، آمار فوتی‌ها بر‌ اثر کرونا ویروس در ایلام تا ظهر امروز به 8 نفر رسیده است.

کریمیان شهرستان‌های ایوان و ایلام را در شرایط قرمز و سایر شهرستان‌ها را در شرایط زرد و در حال جهش به سمت قرمز عنوان کرد و گفت: بی‌توجهی به هشدارها و عدم اعمال محدودیت‌ها موجب شیوع رو به رشد این ویروس در ایلام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نقش عوامل پیشگیرانه در شیوع کرونا ویروس را متذکر و یادآور شد: تنها واکسن کرونا ویروس ماندن در خانه و با ماندن در خانه، عدم حضور در تجمعات، شستن دست و رعایت نکات بهداشتی قطع زنجیره شیوع این بیماری است.

پیشگیری و قرنطینه خود خواسته شهروندان، پرهیز از تردد شهروندان و عدم حضور در مناطق و تجمعات راهکار پیشگیری از کرونا ویروس بوده که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تأکید کرد: عاجزانه می‌خواهم که در خانه بمانند تا زنجیره شیوع قطع شود.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها