تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان به ۳۶۳ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا  در استان لرستان به ۳۶۳ نفر رسیده است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان به ۳۶۳ نفر رسید

محمدرضا نیکبخت ظهر امروز در رابطه با آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در لرستان اظهار داشت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا تاکنون در استان به 363 نفر رسیده است.

وی افزود: تاکنون هزار و 110 نمونه از بیماران مشکوک به کرونا انجام و به آزمایشگاه مرجع ارسال شده که پاسخ هزار و 18 آزمایش داده شده که از این تعداد 363 مورد مثبت و 655 مورد منفی بود و متأسفانه تاکنون 29 نفر بر اثر کرونا در استان فوت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان‌ها عنوان کرد: در الشتر 109 بیمار، خرم‌آباد 95، بروجرد 43، ازنا 20, دورود25، دلفان 50،کوهدشت 8، دوره و چگنی 3 نفر، الیگودرز 5 نفر، سپیددشت یک نفر, پلدختر 2 و رومشکان یک نفر به ویروس کرونا مبتلا شد‌ه‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر 99 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری، 44 نفر ترخیص شده و 191 نفر نیز در منزل قرنطینه و تحت مراقبت هستند.

نیکبخت با بیان اینکه تعداد مبتلایان در برخی شهرهای استان در روزهای اخیر در حال افزایش است گفت: مردم باید به توصیه‌های بهداشتی بیشتر دقت کنند و در خانه بمانند ولی متأسفانه علی‌رغم تمام تلاش‌های مسئولان و هشدارهای بهداشتی مردم در برخی شهرستان‌ها هنوز هشدارها را جدی نمی‌گیرند و آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان‌ها رو به افزایش است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها